تحلیل بیتکوین، حساس ترین موقعیت سال!!!

4 هفته قبل bitcoin
11
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 4 هفته قبل
    سلام و عرض ادب خدمت دوستان گل!! جنابان همین اول یه چیزی رو بگم اونم اینکه تحلیل رو تا آخر بخونید و صرفا تک بعدی برداشت نکنید چون که تعصب داشتن توی این بازار از لورج دیویست هم خطرناک تره!!!
    خب بریم سر اصل مطلب، اول همه یه فلش بک داشته باشیم به تحلیل قبلی که آر اس آی و چارت رو چک کردیم و به یک سناریوی صعودی دست یافتیم و طبق سناریو یک چنگال صعودی کشیدیم که خیلی قشنگ از همون موقع داره بهش واکنش نشون میده و بنابر این این چنگال برامون معتبر شده، چند تا از لول های دیگش رو هم براتون باز کردم و واکنش بهشون مشخصه،
    بریم سراغ تحلیل امروز، اولین مطلب اینکه خود شخص من تا وقتی توی این ماه مارس هستیم انتظار حرکت عجیب غریبی ندارم چون کلی فشار هست توی تمامی بازار ها چه اسپات، چه فیوچرز که فاندینگ ریتش رسیده به بالاترین حد ممکن، چه آپشن که فردا سر رسید هاش میاد و کلی دارن از هر طرف جون میکنن که به نفع خودشون تموم کنن داستانو، و اینا سنگینی میکنه روی شونه های بیت بنابرین احتمال میدم تا اول ماه بعد که سه روز دیگه باشه رنج بزنیم تازه ازون طرف هم میخوریم به تعطیلات و احتمال داره پنج روز آینده رو توی یه باکس پنج درصدی سردرگم باشیم اما خبر خوب اینه که احتمالا ماه بعد بازار چابک تر و تحلیل پذیر تر باشه حالا چه رو به بالا چه رو به پایین! اینارو گفتم که بدونید سناریو های کشیده شده توی چارت احتمال داره تا پنج روز به تاخیر بیفتن و خودمون رو نباید این آخر ماهی بکشیم واسه دوتا پوزیشن!! اگرم حرکت کرد که هیچی یدونه حرکت جاموندیم!! خلاصه ازینا بگذریم و بریم سراغ تکنیکالی قضیه، میبینیم که یه الگوی سر و شونه صعودی توی تایم چهار ساعته داریم که فعال شده و هنوز به تارگتش نرسیده تا تایید صعودی بودن قیمت و اتمام اصلاح رو از طریق پترن بهمون بده اما باز هم همین پترن فشار زیادی رو به بالا برامون ایجاد میکنه، سه تا سناریو داریم که صعودی ها فعلا محتمل ترن برامون، دو سناریوی اول و محتمل تر اینه که به چنگالمون احترام بزاره قیمت و رو به بالا بره تا به تارگت پترنمون برسه، یکم درگیر مقاومت 74000 بشه و در آخر بره سراغ تارگت های بالاتر، اما سناریوی نزولیمون چی؟ خوب شاید عجیب باشه براتون اما باید بگم که بازار فروشنده داره! شرکت های ماینینگ در حال فروش توی این نقاط هستند تا خودشون رو برای هاوینگ و ارتقای دستگاه هاشون آماده کنن، از طرفی اگه خبری که دیروز براتون گذاشتم رو دیده باشید وال استریتی ها کلی پوزیشن شورت روی مایکرو استراتژی گرفتن و این نشون از دید منفیشون نسبت به این شرکت و به تبع اون دید نزولی به کریپتو توی کوتاه مدته! خلاصه که طبق سناریوی نزولی اگر به زیر لول 67000 بیایم میتونیم قیمت های پایین تر و حتی زیر شصت هزار رو هم ببینیم!!
    امیدوارم جیبتون همیشه پر سود باشه شب و روزتون خوش :)
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

11 دیدگاه
sadegh Abbasi
sadegh Abbasi
4 هفته قبل

رنج میزنه،صعود میکنه،نزول میکنه
آفرین پسرم همرو گفتی تا بالاخره یکیش دربیاد
فقط یادت باشه بیشتر از روزی دوساعت گوشی دستت نباشه
آورین

Mr.Hamster
Mr.Hamster
3 هفته قبل
پاسخ  sadegh Abbasi

فدات بشم میدونی تحلیل کردن یعنی چی؟ یا اینکه قدرت درک تحلیل رو نداری؟ اگر اینطوره دفعه بعد ساده تر توضیح بدم بگیری مطلبو،، آخه قربون شکل ماهت که هر دفعه سلفی گوشی رو باز میکنی از خودت نا امیدت میکنه😔 تحلیل با سخن بزرگان فرق میکنه، توی تحلیل تمام شرایط رو در نظر میگیرن و به چند (اگر x پس y) میرسن، همش رو هم توی چهار خط گفتم بقیه تحلیل پند و اندرز و خبر و قصه و دلیل بوده. امشب و فردا هم حواست باشه شانسی یه پوزیشن باز کن که بازار قراره حرکت کنه بالاخره یا لیکویید میشی یا سود میگیری دیگه :)

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
4 هفته قبل

خب منم میدونم یه صعودی یا نزولی

Mr.Hamster
Mr.Hamster
3 هفته قبل

تا وقتی بالای 67000 هستیم صعودی، زیر 67000 نزولی، سناریارو توی چهارتا خط گفتم یخورده دقت میکردی دوست عزیز

جیگر مامان
جیگر مامان
4 هفته قبل

انشاالله بیاد رو 55000تا بتونیم یه خرید سنگین بزنیم

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
4 هفته قبل

جامع و کامل و آموزنده بود ، مرسی که هستی

Mr.Hamster
Mr.Hamster
3 هفته قبل

نوکرم🙌

جواد صداقت دوستی
جواد صداقت دوستی
4 هفته قبل

با توجه به تحلیل جنابعالی نه راه پس داریم،نه راه پیش😐😐😐

Mr.Hamster
Mr.Hamster
4 هفته قبل

این آخر ماهیه همه دارن میزنن تو سر هم باید منتظر ماه بعد باشیم😑

حسین گودرزی
حسین گودرزی
4 هفته قبل

سلام عرض ادب عالی تحلیل کردین استاد 👏👏👏

sadegh Abbasi
sadegh Abbasi
4 هفته قبل

من تو این سایت زیاد میبینم یه سری خردسال رو استاد صدا میزنن،واقعا خودتونین یا دارین ادا در میارین؟