بیتکوین و آزمایش صبرو 2 نکته مهم

1 ماه قبل bitcoin بیت کوین
2
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 ماه قبل
    با سلام و احترام
    پیرو تحلیل قبلی مبنی بر اتمام موج پنجم الیوت در حال حاضر همچنان در حال موج a,b,c اصلاح هستیم بنظرم چشمانمان بایستی در این مدت پیش رو حساس تر از قبل باشد و مراقبت بیشتری از سرمایه داشته باشیم . خوشبختانه در موج اصلاح با اینکه خط روند صعودی شکسته شده ولی کف قبلی در ناحیه 69400 یا این ناحیه کم و بیش شکسته نشده و این به معنای حفظ روند صعودی است و اما در صورت شکست این خط محدوده 69400 تا 69200که با فلاش سبزرنگ در تصویر مشخص کردم به معنای عرف بریک صورت پذیرفته است و بمعنای بازار نزولی میباشد و معمولا معامله گران از بازار خارج میشوند و در فیوچرز با کندل تاییدی معامله شورت باز میکنند ولی میتوان دو حالت دیگر نیز متصور بود همانطور که در تصویر مشخصه ما چسبیده به این کف یک اف وی جی بزرگ و اردر بلاک حمایتی هم داریم که در محدوده 69000 تا 68500 میباشد و با توجه به اتفاقات اخیر امکان رخداد فیک بریک و یا چنج اف کارکتر در این نواحی وجود دارد و با نفوذ به این اف وی جی و جمع آوری نقدینگی پرتاب بیشتری در موج اول ایمپالس مشاهده کنیم . و اما سناریو صعودی در صورت بریک سقف اول در محدوده 70800 ناحیه مهم دوم 71000 تا 71500 خواهد بود و سپس 72350 و نهایتا 74000 و با توجه و کمک از ابزار و قدرت موج بشخصه رویت 78000 تا 80000 را محتمل میدونم ..و امیدوارم در صورت فتح این ناحیه تثبیت بدهد .
    کلیه مطالب نظریه های شخصی است و جهت اشتراک گذاری و تشریک آن با علاقمندان این حوزه است . امیدوارم مورد استفاده و مفید فایده واقع گردد
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
WAR
WAR
1 ماه قبل

نهنگا فروختن بهتون و نگه داشتن برای ۴۵ هزارتا
الانم به خاطر خرید های افراد عادی یکم بالا اومده
فردا پس فردا با کله سقوط میکنه

hamid
hamid
1 ماه قبل

با سلام
با توجه به تست ناحیه ۶۸۵۰۰که با شدو بلند در چارت مشهود است .مدیریت سرمایه و ریسک بیشتری بعمل بیاورید . مرتبه اول با ورود به آردر بلاک و آف وی جی قیمت را به بالا هدایت کرد ولیکن تست مجدد امکان ریزش را محتمل تر میکند .