سلسیوس دارایی‌های خود را می‌فروشد:که روی LINK، MATIC، SNX و AAVE بیشترین تأثیر را دارند

9 ماه قبل celsius
0
  • 9 ماه قبل
    سلسیوس، یک پلتفرم وام دهی کریپتو که در ژوئیه 2022 ورشکست شد، از دیروز فرآیند نقدینگی دارایی های خود را آغاز کرد و 60 میلیون دلار در LINK، MATIC، SNX و AAVE فروخت. تمام وجوه به یک صرافی نهادی ارسال شد و انتظار می‌رود که فروش در روزهای آینده ادامه یابد تا زمانی که شرکت ورشکسته تمام ارزهای دیجیتال باقی‌مانده در ترازنامه خود را به ارزش حدود 100 میلیون دلار به طور کامل نقد کند.در واقع، از اول ژوئیه 2023، سلسیوس اجازه داشت تمام آلتکوین‌های موجود در ترازنامه خود را به BTC و ETH تبدیل کند ، اما تا روز پنجشنبه 13 جولای، ما شاهد هیچ حرکت زنجیره‌ای نبودیم. بر اساس داده‌های Arkham Intelligence ، سپس، در آن روز، حدود 64 میلیون دلار از LINK، MATIC و AAVE و سایر دارایی‌های رمزنگاری شده از Fireblocks به یک کیف پول OTC که توسط شرکت کنترل می‌شد، ارسال شد.
    صبح دیروز، این وجوه به FalconX منتقل شد ، یک صرافی نهادی که ظاهراً سلسیوس شروع به فروش ارزهای دیجیتال کرده است. همچنین جالب است بدانید که سلسیوس استیبل کوین‌های خاصی را در ترازنامه خود نگه می‌دارد و با تبدیل آن‌ها به BTC یا ETH، می‌تواند اثرات مثبتی در بازار داشته باشد .
    فروش همه این توکن‌ها به راحتی می‌تواند باعث کاهش قیمت برای CEL شود ، که قیمت آن در حال حاضر قیمت فاجعه‌باری را تجربه می‌کند. منبع : en.cryptonomist.ch
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه