بررسی نمودار هفتگی BTC/USDT

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
54
قیمت هدف: 38,500$
حد ضرر: 18,000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    بسم الله الرحمن الرحیم.نمودار هفتگی BTC/USDT رو مشاهده میکنید.طی روزهای گذشته شاهد پر شدن گپ محدوده 19500 دلار بودیم و حرکت بعد صعودی قوی از این محدوده قیمتی تا 26000 دلار فقط طی 4 کندل روزانه!!!!نکته جالب تر اینکه هر بار تلاش برای پر کردن گپ قبلی منجر به ایجاد گپ قیمتی جدیدی میشه و شما شاهد گپ بوجود امده طی این صعود در محدوده 20100 دلار هستید.ایجاد چنین ساختاری به نظر من خریداران مصمم رو برای صعود به قیمت های بالا دست نشون میده.بالاخره چارت هفتگی بیت کوین ساختار سر و شانه صعودی طی این افت و خیز ها به خود گرفت و مانند چارت های پوند . دلار نیوزلند و دلار استرالیا در برابر دلار امریکا در تایم هفتگی هم شکل شد.همچنان که در تصویر پیوست مشاهده میکنید هدف این الگو جایی در محدوده 38500 تا 43000 دلار است.به نظر میرسه شرایط اقتصادی امریکا از نظر تورم و بحران چندین بانک در برابر نرخ بهره ی بالا فدرال رزرو رو در برابر بازی با این شمشیر دولبه و خطرناک(نرخ بهره) محتاط تر خواهد کرد و به نظر نمیرسه در میان مدت عجله ای برای افزایش نرخ وجود داشته باشد همچنان که امار مطالبات بیکاری هم رو به افزایش است.به نظر من همه چیز برای یک صعود شکوه مند اماده است و احتمالا سوخت تکمیلی این صعود طی هفته اینده با شاخص نرخ بهره تکمیل خواهد شد.دامیننس بیت محدوده 44.5 که تراز PRZ به شمار میرفت را شکست داده و در حال حاضر در محدوده 45.5 در حال نوسان است.حجم بازار هم ساختاری صعودی دارد و در TOTAL و TOTAL 2 شاهد شکل گیری الگوهای صعودی در کف هستیم و بالای میانگین های 100 و 200 روزه قرار داریم.توصیه میکنم روی بیت سرمایه گذار ارزش باشیم نه سرمایه گذار قیمت
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

54 دیدگاه
محمدکریمی
محمدکریمی
1 سال قبل

سلام وعرض ادب خدمت سید هاشمی عزیز. نظرتون درمورد ارز میکر چیه. باتشکر

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل

سلام این ارز بخاطر مکس سوپلای و تعداد سکه در گردش پتانسیل رشد خیلی خوبی داره.

محمدکریمی
محمدکریمی
1 سال قبل

🙏🙏🌷

حمید نمازی
حمید نمازی
1 سال قبل

سلام سید جان سال نو رابه شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم وبابت انرژیهایی که برای دوستان گذاشتید تشکر فراوان

ilan gol
ilan gol
1 سال قبل

سلام. 
قبل از اینکه نظرمو بگم ابتدا از همه اساتید عذر میخوام. 

 و این رو یادآور میشم که غرض از تحلیلم کمک کردن و یاد گرفتن هستش. 

لطفا تحلیل بنده رو در لینک ذیل بطور کامل بخونید البته با توجه به عکس پیوست. 



 کفِ بیت در سیکل صعودی آخر بدلیل پایین آمدن از کف قبلی یعنی 21400 و ثبت کف جدید یعنی 19400، و طبق تحلیل تکنیکال با تشکیل الگوی نزولی، نمی‌بایست سقف جدیدی بالاتر از سقف 25400 دلار میزد که این اتفاق افتاد. 

ثبت ATH جدید در تایم فریم روزانه یعنی حدود 28000 دلار با توجه به کف ثبت شده پایین‌تر از کف قبلی باعث سردرگمی و گیج شدن بازار گردید که به نظر می‌رسد تنها الگویی که برای این حرکت می‌توان متصور بود، الگوی دیاموند ( لوزی) و یا تله خرسی میباشد.

چنانچه این تحلیل درست باشد بیت بزودی باید کف 25400 دلار و بعد از آن 23 هزار و بعد 19400 رو که کف ضلع سمت راست لوزی هستش رو تاچ و بعد از خروج از لوزی به حمایت دینامیک و هم استاتیک 18500 برخورد نموده و چنانچه بازار و شرایط آنچین و اخبار خوب باشد شروع به صعود نموده ولی در غیر اینصورت مطمئنا کف قبلی یعنی 16 هزار رو هم تاچ و چنانچه این حمایت رو هم از دست بده به سمت حمایت‌های بعدی حرکت می‌نماید. 

 این تحلیل رو مبنای معاملات خودتون قرار ندهید اما چون این بازار بسیار ترسناک هستش در این شرایط اقتصادی مواظب سرمایه هامون باشیم. 

در انتها خوشحال میشم نظراتتون رو با هم به اشتراک بگذاریم. 

پیروز و تندرست باشید. یا علی مدد.

لینک تحلیل بطور کامل بهمراه با تصویر
👇👇👇


https://arzdigital.com/ideas/1558948/

سیا
سیا
1 سال قبل

سلام آقای هاشمی فدات شم میتونی تحلیل imx روبگی برام

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

استاد ولی در بیشتر مواقع که الگوی سرشانه اتفاق میافته بیشتر بازار نزولی میشه تا صعودی ،اگه مشاهده کنین در تاریخ اوایل ماه اپریل سال2021 و اواسط ماه اپریل 2022 الگوی سرشانه اتفاق افتاده و باعث نزولی شدن بازار شده و همچنین نیز انتظار میرود بازار نزولی بوده و هنوز روند صعودی واقعی بیت شروع نشده.

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  مهرداد

سلام رفیق، ببین ما در شرایطی هستیم که مانند اون رو در گذشته کمتر دیده شده. منظورم اتفاقات و سیاست های 1 سال گذشته تاکنون. من واگرایی های زیادی میبینم. به نظر شما چرا بانک‌های مرکزی به ذخیره طلا هجوم بردن؟ آگر فکر میکنن نرخ طلا در برابر دلار ریزشی است چرا عرضه نمی‌کنند؟ چرا رکورد ذخیره طلا در بانک‌های مرکزی دنیا رکورد 31 ساله رو ماه قبل زد؟ یه معامله گر حاذق دنبال اینه سیاست بعدی بانک‌های مرکزی برای چیه؟ بتونه اونا رو تشخیص بده. همه ما میدونیم بازدهی بیت از طلا بیشتر بوده. اصلا کاری به این که کرولیشن مثبت با بیت دارد یا ندارد ندارم. ولی قطعا کرولیشن منفی طلا و شاخص دلار رو کمتر کسی بتونه کتمان کنه. از طرفی همین الگوی سر و شانه توی چارت پوند به دلار آمریکا در تایم هفتگی هم به چشم میخوره. و شما قطعا میدونید که طلا و پوند باهم نسبتا هم جهت هستن. حتما چارت gbp/USD. رو در تایم هفتگی ببین. یه نکته ای هم بگم. این که فردا صبح اتفاق درون زنجیره ای در کریپتو اتفاق بیوفته رو کسی نمیدونه.(مثلا هک یه صرافی) یا سقوط بایننس. فرض ما بر آرام بودن شرایط درون زنجیره است. این الگو در ارزهای nzd/USD. Aud/USD هم در همین چارت هفتگی جاری و ساری است. امروز هم حرکت‌های اونها در برابر دلار صعودی بود. دلار استرالیا و نیوزلند جزء ارزهایی هستند که در جریانات ریسک پذیری مارکت فارکس رشد میکنن. بهشون ارزهای بتا هم میگن. البته دلار کانادا هم جزء شون هست ولی بخاطر کاهش قیمت نفت و اقتصاد وابسته به نفت این کشور فعلا نسبت به بقیه عقبه.این توضیحاتی در مورد طلا و بازار فارکس بود. و اما تحلیل تکنیکال مثل مطالعه یه کارمندی میمونه که شما موشکافانه مثلا به فاصله 30 روز رفتار اون رو روز به روز بررسی میکنی. مثلا هر روز ساعت 7 از خونه میزنه بیرون. ساعت 7.5 همکارش رو سر راه سوار میکنه. ساعت 8 سر کار حاضر میشن. و........ تا آخر شب و شروع روز بعد.حالا تکنیکال میگه چون هر روز صبح ساعت 7 از خونه میزنه بیرون پس امروز هم ساعت 7 باید انجام بشه. اما روزهایی هم در این میان دیده میشه که اون کارمند ساعت 7 از خونه بیرون نیومده. مثلا مریض شده. یا مرخصی گرفته. پس دنبال دوست همکارش هم نرفته پس اونم به وسیله دیگری خودش رو به محل کار رسونده. منظورم اینه مطالعه گذشته وحی منزل تکرار درآینده نیس. اگر چه به صورت نسبی و عرف همه ما دنباله رو نشانه ها هستیم. ولی اینها به راحتی میتونن نقض بشن. شاید خیلی‌ها در چنین مواقعی بگن عجب مارکت بی نظمی. در صورتی که اینطور نیست. مغز همیشه دلش میخاد در گذشته حضور داشته باشه و در مقابل تغییرات مقاومت کنه. مارکت ها بی نظم و رندوم عمل نمیکنن. فقط نظمی از جنس خودشون دارن. اینها رو گفتم چون میدونم زیاد با واگرایی rsi تحلیل میکنی. من واگرایی های زیادی میبینم که مثل دومورد اول طلا و جفت ارزها نسبت به مثلا rsi روزانه بیت حرف دیگری میزنن. اگر بخام اونها رو هم در این کامنت قرار بدم از حوصله نگارش من و مطالعه شما خارج میشه. در میان این همه قطعا مدیریت سرمایه و ذهن و هیجان و صبر هستش که راز ماندگاری یه معامله گر در مارکته.

Viola
Viola
1 سال قبل

میشه لطفا ی تحلیل از تتر بزارین🙏

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Viola

تا زمانی که طلای جهانی صعودی باشه، دلار داخلی هم ریزشی نخواهد بود. در بهترین حالت رنج بین 47 تا 57 و در بدترین حالت تست دوباره سقف و تشکیل دبل v. طلا و دلار داخلی باهم هم جهت هستا غالبا. نمیشه منتظر صعود طلا بود و با دولتی که رکورد دار چاپ پول هستش منتظر ریزش های عجیب و غریب دلار داخلی بود. میان مدت و بلند مدت تولید کارکشن خواهیم کرد. شاید تا سال آینده (1402)

Viola
Viola
1 سال قبل

سلام ممنونم 🙏🌻 منظورتون از تست دوباره سقف عدد ۶۰ هزار هست ؟

Viola
Viola
1 سال قبل
پاسخ  Viola

در حقیقت تحلیل دلار لطفا 🙏

مهرداد اسماعیلیان
مهرداد اسماعیلیان
1 سال قبل

دروود برشما

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل

سلام استاد وقت شما بخیر . بفرمایید که اموزش حضوری میدین.؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل

سلام دوست عزیز، من خودم هنوز دارم یاد میگیرم و استاد نیستم. شما اگر تلاش کنی بهتر از من تحلیل میکنی. کسانی هم که ادعای استادی میکنن و پشمی به کلاه دارن فقط تجربه بیشتری نسبت به شما دارن و اعتماد به نفس بالاتری دارن. هر چقدر هم بلد باشی باز پویایی بازار درسی به تو خواهد داد. من فقط در 20 تا 30 درصد مواقع قدرت تحلیل دارم. مابقی مثل شما نمیدونم چی میشه. خودت رو دست کم نگیر و بدون تکنیکال معجزه نمیکنه برات.

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

سلام خدمت استاد گرامی،اگر امکانش هست سبد هولد معرفی کنین،ارزهایی که مستعد رشد های خوبی هستن مانند متیک،ممنون میشم اگه راهنمایی رو در حق بنده و دیگر هموطنان انجام بدین

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Hasan Talavari

سلام حسن آقا شما خودت استادی. ولی نظر من کوین ها، دقت کنید کوین ها ی برتر بازاره برای سبد بلند مدت. بیشتر سبد من ftm. Rose matic. ETH. Bit. Zil.......... ارز bnb چون وابسته به صرافی بایننس هست و ریسک اختلال این صرافی روی این کوین و شبکه اسمارت چین تاثیر گذاره رو دورش رو خط کشیدم. کلا ارزهای صرافی ها ی متمرکز رو برای بلند مدت سرمایه گذاری منطقی نمیدونم. دلیلش رو فکر میکنم بدونین. ولی ارزهای صرافی های غیر متمرکز بهترن. Uni. Dydx. Sushi. ارزهای اینترنت اشیا هم iota و iotx خوبن . هوش مصنوعی هم خب grt. متاورس هم theta.. Gaia. Rndr. Mana. Enj...... تتاو رندر جزء زیرساخت‌های متاورس هستن و به نظر من رشد خوبی میکنن.

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

شما لطف دارین،یادگیری مرز نداره و هر چقد بتونم سعی میکنم یاد بگیرم،مدتی هست دارم سبد هولد آماده میکنم‌ برای آینده،خواستم نظر شما رو بدونم برای همین بهتون زحمت دادم،پیشنهاد میکنم xlm و ftm و link رو بررسی کنین در برنامه های آتی،خصوصا xlm در میان مدت و بلندمدت تارگت های 1 دلار به بالا رو براش محتمل میدونم،بازم تشکر میکنم از راهنمایی خوبتون

محمدکریمی
محمدکریمی
1 سال قبل

سید جان تحلیل دودو لطفا. باتشکر

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل

سلام خرید از 0.17 تا 0.12 3 پله، پله اول 15 درصد. دوم 35 درصد. و سوم 55 درصد از مبلغی که میخای روی این ارز سرمایه گذاری کنی. اینطوری میانگین ورودت نزدیک پله سوم میشه. حد ضرر ایده آل که خودمم دارم 0.095 هست. و تا 0.7 هم به نظر من میره که اگر از همین جا هم حساب کنی ریسک به ریوارد نزدیک به 7 بهت میده. یعنی 1 برابر ضرر در برابر 7 برابر سود. ریسک به ریوارد بالای 2 مطلوبه و بالاتر عالی . ریوارد بالاتر احتمال کمتری داره ولی شما رو به شرط معاملات با حجم مساوی در برابر اشتباهات یا معاملاتی که حد ضرر می‌خوری بیمه میکنه. اینطوری از معامله کردن واهمه نداری. و منتظر پرفکت ترین حالت نمیشی. فرض کن من 10 هزار موجودی دارم و میخام 2 درصد ریسک کنم. یعنی استاپم 200 دلار حد ضرر. بازم فرض کن میخام تو همین قیمت وارد بشم با حد ضرر 0.95. خب الان قیمت 0.17 هستش پس اگه من 400 دلار بخرم. تا 0.95 تقریبا 200 دلار ضرر میکنم که با توجه به موجودی 10 هزار دلاری میشه حد 2 درصد. و اگه قیمت به 0.68 برسه من از این خرید 1400 دلار سود خواهم گرفت یعنی 7 برابر حد ضرر. خب این برای ورود در یک پله بود و اگه من طی 3 پله ورود بزنم به فرض اینکه تا 0.12 قیمت میرسه و با رعایت درصد هایی که طی هر پله گفتم. بهره وری کارم رو افزایش میدم و ضررم رو کمتر میکنم. چون میانگین ورود نزدیک پله سوم خواهد بود. نکته بعدی خرید 3 پله اینه که شما از اصلاحات بیشتر خوشحال میشی چون اون داره نوید سود بیشتر در عوض ضرر کمتر نسبت به ورود در یک نقطه بهت میده.

محمدکریمی
محمدکریمی
1 سال قبل

تشکرجناب هاشمی عزیز🙏🙏

5106104310.22107Ali
5106104310.22107Ali
1 سال قبل

سلام سیدعزیزم ،نظرشمادرموردارزکریپتوGPTچیست باتشکراز عنایت شما

محمدکریمی
محمدکریمی
1 سال قبل

سید جان تحلیل دودو را بذار باتشکر

شباب
شباب
1 سال قبل

ممنون