بهترین چارت بازار 💸

1 سال قبل bitshares بیت شیرز
4
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 سال قبل
    تحلیل ارز بیت شیرز 

    یکی از بهترین چارت های کریپتو از نظر تکنیکال 

    و یک ارز آینده دار با اخبار بزرگ در روزهای آینده 

    بررسی و خرید با علم و آگاهی شخصی 

    معرفی
    بیت شیرز یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به منظور فراهم سازی یک شبکه پرداخت جهانی بهینه تر طراحی شده و عموما برای مبادله امن ارزهای دیجیتال بدون واسطه استفاده می شود. این ارز در جولای سال 2014 توسط بیانگذار Steem و EOS، دانیل لریمر، در همکاری با هم بنیان گذار اتریوم و Cardano، چارلز هوسکینسون ساخته شده است. 

    این پروژه در ابتدا ProtoShares (PTS) نام گرفته بود، اما کمتر از یک سال تغییر نام داده و به BitShares (BTS) تبدیل شد. دقیقا مشابه با Steem، بیت شیرز نیز از یک لایه Graphene استفاده کرده و همانند استیم بلاکچین فعالی روی اینترنت می باشد. 

    این پلتفرم توسط توکن BTS (BitShares) پشتیبانی می شود. BTS یک توکن داخلی این شبکه بوده که استفاده های متعددی از جمله، ایجاد سکه های هوشمند تحت عنوان BitAssets، دارد. BitAsset ها می توانند پارامترهای مختلفی داشته و تقریبا می توانند نماینده هر چیزی مانند، امتیازهای پاداش، میزان توکن های متصل به ارزهای فیات و IOU ها باشد.

    پلتفرم بیت شیرز توسط یک شرکت مستقل غیر متمرکز (DAC) اداره می شود، که به دارندگان توکن های BTS اجازه می دهد تا برای آینده خود پلتفرم و همچنین اضافه نمودن امکانات به آن در آینده تصمیم گیری نمایند. این پلتفرم خود بر اساس یک بلاکچین متن باز تحت عنوان Graphene است، که توانایی پردازش تا سقف 100 هزار تراکنش بر ثانبه را داشته گزارش شده است که از مجموع سرعت شبکه های Paypall و VISA بیشتر است. از ژانویه سال 2021، این پلتفرم در حال راه اندازه مجدد بوده و قرار است تغییرات گسترده ای در آن اعمال شود
    آینده BitShares
    با در نظر داشتن رشد سریع کیف پول ها، سکه های BitAsset و سایر پروژه ها مربوطه، BitShares یک اکوسیستم بسیار استوار به نظر می رسد. با داشتن سرعت تراکنش بسیار بالا برابر با 100 هزار تراکنش بر ثانیه، سیستم معاملاتی BitShares توانایی رقابت با NASDAQ را دارا است.

    وبسایت CryptoGeek بهای هر BTS را برابر با 0.03 دلار برای اواخر سال 2021 پیش بینی کرده و قیمتی در بازه 0.2 دلار تا 0.3 دلار را نیز برای سال 2025 آن پیش بینی کرده است.

    وبسایت CryptoGround نسبت به این ارز نظر مثبتی داشته و قیمت 0.49 دلار را برای سال 2025 آن پیشبینی کرده است.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
علیرضا بهرامی
علیرضا بهرامی
1 سال قبل

ماشاالله به شما و تحلیلی های بدون نقصت درود به شرفت هیچ کدوم از این ها که ادای استادی دارن ناخن کوچیکه شما هم نمیشن استاد افشار از خدا میخوام همین قدر که به فکر مردم هستی خدا هزاران برابرش رو بهت بده بی زحمت آدرسی از اینستا اگه داری بزار زیر تحلیل هاتون دمت گرم مرسی برادر

BENYAMIN
BENYAMIN
4 ماه قبل

ماشالا 🤣🤣🤣

...Afshar
...Afshar
1 سال قبل

Arz.More@

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

توی کدوم کیف میشه ذخیره کرد؟