تحلیل گراف در تایم فریم هفتگی

1 ماه قبل the-graph
0
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 ماه قبل
    بنام خداوند روزی بخش مهربان.
    با سلام و آرزوی قبولی طاعات همه عزیزان
     
    اول اینکه مثله همیشه باید عرض کنم که چارت برای آنهایی که در امور تکنیکال اطلاعات دارند کاملا مشخصه.
    دوم اینکه این یک نظر شخصی ست و صرفا به جهت کمک به عزیزان هستش و البته باید خودتون تحقیق بیشتری بکنید و در نهایت تصمیم گیرنده خودتونید.
    سوم ، با توجه به اینکه در چارت ماهانه، بیت کوین تقریبا ماه ششم هستش که مثبته بازار کمی ترسناک و پررسیک شده و کمی باید محتاط بود و اگر بنا به اصلاح باشه حتما آلت کوین ها حداقل تا هاوینگ که تقریبا یکماه بهش باقی مونده اصلاح نسبتا زیادی باید داشته باشند تا جون داشته باشند برای رشد در بولران بعدی.
    گراف از نظر دینامیکی یعنی کانالی به سقف رسیده و از نظر استاتیکی تقریبا نوک قله ۰.۴ رو زده و قانونا تکنیکال میگه باید اصلاح کنه.
    در اصلاح سطحی حتما بایدخط استاتیک A یعنی حمایت ۰.۳ رو تاچ کنه و اگر عمیق‌تر بخواد اصلاح داشته باشه باید حمایت استاتیک حدود ۰.۲۳ یعنی خط B رو هم تاچ کنه.
    بعد از اصلاح باید از نظر استاتیک مقاومت های ۰.۳ و ۰.۴ رو تاچ و بعد از پولبک به سمت هدف ۰.۷۲ حمله کنه البته در تایم فریم هفتگی
    مسئله مهم اینه که وقتی یک ارز در تایم فریم هفتگی مورد بررسی قرار میگیره یعنی شما باید به لحاظ روانشناسی قابلیت هولد را داشته باشید و با ریزشها و یا رشدهای ناگهانی دست به خرید و فروش‌های هیجانی نزنید.
    اما چون این بازار فقط تکنیکال نیست و دلایل دیگری از جمله فاندامنتال و ... هم در این بازار موثره شاید هم این اتفاق نیفته ولی تکنیکالی حتما باید این اتفاق رخ بده تا بتونه به رشدش ادامه بده.
    پس علیرغم اینکه این تحلیل رو مبنا قرار نمی‌دید ،لطفا بیشتر دقت کنید و تحقیقات جامع انجام بدید که سرمایتون از بین نره.
    پرسود باشید و برای اینحقیر هم دعا بفرمایید.
    یا علی مدد.🌹
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه