پیشنهاد خرید سبدی از ارزهای با پتانسیل رشد بالای 1000 درصدی

7 ماه قبل bitcoin بیت کوین
0
  • 7 ماه قبل
     

    به نام خداوند روزی رسان.سلام و عرض ادب؛ چند تا ارز رو خریداری کرده بودم، فعلا دو تا از آنها بالای 1000 درصد سود دادن. گفتم حیفه، به بقیه همه پیشنهاد بدم. ارز Hifi  بالای 1000 درصد سود داد. ارز DZOO در مابقی صرافی‌ها حدود 90 درصد و در صرافی کوینکس بالای 2000 درصد سود داد؟؟؟!!! در صرافی‌های دیگه اوایل موج 3 شتابدار و قدرتمند است.

     

    - تحلیل میان مدت و بلند مدت (چند ماه) می‌باشد. - بعضی از این ارزها، احتمال دارد که صفر بشوند و از بین بروند، بنابراین با 10 درصد از سرمایه، ارزهای فوق را خریداری نمائید. - هر کدام که بالای 1000 درصد سود دادند، بفروشید و با بخشی از سود، مابقی ارزهایی که پیشنهاد دادم را بخرید.

     

    ارزهای پیشنهادی:اولویت اول: ALGO FLOW APE ENS CSIX GMT CETUS STARLY C98 NEAR MASK IMX STARSاولویت دوم: NEON L RAPTOR BOB BLUR FTT

     

     

    - مدیریت سرمایه یعنی چی؟

     

    - هیچ وقت در چند روز با کل سرمایه‌تون معامله نکنید.

     

    - به گفته اساتید حداکثر با 10 درصد کل سرمایه معامله کنید.

     

    یا اینکه:

     

    50% اکثر مواقع روی پول بودن (برای پیدا کردن موقعیت‌های معاملاتی بهتر) و حتی اگر رفت بالا به مقدار خریدی که کردیم قانع باشیم و در صورت ریزش بیشتر، میانگین خرید را پایین بیاوریم.

     

    40% سرمایه، فقط در معاملات Spot (بدون اهرم مثل صرافی ایرانی)

     

    9% سرمایه معامله با اهرم 3 هنگام خرید بیت کوین و فروش فقط بیت کوین و فقط با اهرم 3 خصوصاً در آلت سیزن

     

    1% سرمایه برای کسی که عادت کرده به اهرم بالا (از اهرم 5 تا نهایت 50) ولی بهتر است که از 1 تا نهایت 10 دلار با اهرم بالا معامله شود.خرید پله‌ای در بازار کریپتوکارنسی یعنی: برای ارزی که به صعود آن اطمینان دارید و چون این بازار نوسانات خیلی زیادی دارد، با فاصله حدود 30 درصدی خرید دوم انجام گردد.موفق و پرسود باشید.

     
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه