ریپل ۲۰۰ دلاری

9 ماه قبل xrp ریپل
12
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 9 ماه قبل
    ریپل ۲۰۰ دلاری
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

12 دیدگاه
شاهین علیپور
شاهین علیپور
9 ماه قبل

قابل توجه همه‌ی پرفسور های کریپتو کارنسی
من با زمان همچیزو ثابت میکنم
خیر و برکت زیاد انشالله

شاهین علیپور
شاهین علیپور
9 ماه قبل

امیدوارم همتون با عقل و منطق خودتون تو این بازار کسب سود کنید
زمان گویای همچیزه
حرفمو به همتون ثابت میکنم
امروز ۱۴۰۲٫۵٫۳۰

juker
juker
9 ماه قبل

داداش چی زدی؟ از کی گرفتی ؟ جنسش خوبه ها بگو برلی منم بیارن حال تو خریدارم🫠🫠🫠🫠🫥🫥

Babi
Babi
9 ماه قبل

من خودم اوایل وقتی قیمت سهمی مثل کدما از 50000 تومان به 5000 میرسید نمیدونستم چرا تو همین آموزش ها و گفتگو ها تو سایت متوجه شدم افزایش سرمایه چیه پس تو هیچ سایتی جای تحقیر و سرزنش و فحاشی نیست باید با دلیل مساله رو روشن کنیم

Babi
Babi
9 ماه قبل

شما فرض کن شیبااینو به 0.01 دلار برسه که باید 45000 برابر بشه تازه مارکت بازار هم باید رشد قابل توجهی کنه البته در کنار توکن سوزی شاید با این همه تفاسیر شاید برسه که مارکت بزرگی میخواد
برای ریپل هم اگر به 2 دلار برسه طبق مقاله زیر باید ریپل بتواند ارزش کل بازار خود را به بالای 130 میلیارد دلار افزایش دهد ولی شاید در آینده به 25 دلار برسه ولی برای 200 دلار مارکت بزرگی میخواد

قیمت ریپل به 25 دلار خواهد رسید!
با توجه به تحولات اخیر در وضعیت پرونده‌ی حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، یکی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده قیمت ریپل به 25 دلار خواهد رسید.
به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌پدیا، پیروزی نسبی شرکت ریپل در نبرد حقوقی طولانی‌مدت‌اش در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موجی از هیجان و شادی را در سراسر صنعت کریپتو ایجاد کرده است. یکی از تحلیلگران برجسته‌ی بازار ارزهای دیجیتال با نام مستعار ای‌جی معتقد است این پیروزی می‌تواند بازار ریپل (XRP) را به شکل قابل ملاحظه‌ای متحول کند.
این تحلیلگر با ستایش از مسئولان شرکت ریپل برای مبارزه با اقدامات خصمانه‌ی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این پیروزی را نه فقط برای اکوسیستم ریپل، بلکه متعلق به تمام بازار کریپتو می‌داند. قاضی پرونده‌ی شکایت این کمیسیون علیه شرکت ریپل سرانجام حکم داده است که این ارز دیجیتال می‌تواند در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس آمریکا و کوین‌ بیس فهرست شده و مورد معامله قرار بگیرد.
پیروزی شرکت ریپل در دادگاه - هرچند نسبی - چشم‌انداز توکن بومی آن را بسیار مثبت کرده و باعث خوش‌بینی سرمایه‌گذاران شده است. از این رو، بسیاری از تحلیلگران به قدرت بالقوه‌ی ریپل برای جهش به سطوح بالاتر در دوره‌ی صعودی بعدی اطمینان پیدا کرده‌اند. ریپل که در سال 2012 راه‌اندازی شد، بر اساس پروتکل اجماع ریپل لجر عمل می‌کند. عرضه‌ی کل ریپل مجموعا 100 میلیارد توکن است که در حال 53 درصد از آن در چرخه‌ی بازار قرار گرفته است.
بر اساس پیش‌بینی‌های این تحلیلگر، تا نوامبر سال 2025، تقریبا 5.84 میلیارد توکن جدید به بازار ریپل اضافه می‌شود. با توجه به این مسئله، ای‌جی پیش‌بینی می‌کند اگر ریپل بتواند ارزش کل بازار خود را به بالای 130 میلیارد دلار افزایش دهد، .قیمت هر توکن آن می‌تواند به حدود 2.23 دلار برسد.
با این‌که ریپل برای رسیدن به این هدف شاید راه طولانی در پیش داشته باشد، ای‌جی به این مسئله بسیار خوش‌بین است. وی با در نظر گرفتن تمام جوانب در بازار کریپتو پیش‌بینی جسورانه‌‌ای را نیز ارائه داده است. به اعتقاد وی، قیمت ریپل در بهترین شرایط می‌تواند رشد چشمگیری را تجربه کرده و حتی تا سطح 25 دلار افزایش یابد.

Sara_e
Sara_e
9 ماه قبل
پاسخ  Babi

میشه بگین چطوری حساب کردین که اگر شیبا بخواد به ٠.٠١ برسه باید ۴۵هزار برابر بشه؟؟؟؟
تقریبا ١٣٠٠ برابر میشه، نه ۴۵ هزار برابر!
اگر شیبا ۴۵ هزار برابر بشه، میشه ٠.35 (٣۵ سنت)

Hizenberg
Hizenberg
9 ماه قبل

کلا باید حساب کاربری امثال تو مسدود کنند. بقیه گمراه میکنی
تازه به دوران رسیده.فکر کردی چارتا خط کشیدی بعد فلش کشیدی سمت 200 دلار قیمت همین کارو می‌کنه ؟!! اسکول .

گلادیاتور
گلادیاتور
9 ماه قبل

نتیجه بدخوابی شبا میشه هزیان گفتن

behrooz niko
behrooz niko
9 ماه قبل

🤣🤣🤣🤣

تازه کار کنجکاور
تازه کار کنجکاور
9 ماه قبل

فکر می کنی وقتی که تعداد توکن در گردش ریپل 52 میلیارد هستش با قیمت دویست دلار حجم کپیتال این توکن به حدود 10.5 تریلیون دلار خواهد رسید و این حدود 10 برابر ارزش بازار کل ارز دیجیتال هستش و اون هم تا سال 2026 به این عدد می رسه؟

Hossein kh
Hossein kh
9 ماه قبل

چی زدی؟