رایج ترین سوالاتی كه در حوزه بازارهاى مالى مطرح است

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
0
  • 1 سال قبل
    1-"تا تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور چه مدت طول می کشد؟"در حالی که این یک سوال بسیار طبیعی و واضح برای پرسیدن در مراحل آغاز کار تجارت شما است، از نظر معامله گران با تجربه این سوال بازتاب دهنده ی نیاز به دانش و آموزش است.همانند بسیاری از چیزها در زندگی، اگر شما بیش_از_حد متمرکز در مقصد (تجارت سودآور) شوید و در مورد سفر فراموش کنید، بینش آنچه را که برای رسیدن به هدف مهم است و چگونگی آن را از دست خواهید داد. بنابراین، این سوال که "چه مدت طول می کشد تا سودآور شویم؟" در واقع یک سوال اشتباه برای پرسش می باشد، در اینجا سوالات صحیح که شما می بایست در حال حاضر بپرسید و پاسخ به آنها را بیان می کنیم؛
    سوالات صحیح برای پرسش
     2-یک معامله گر برای تبدیل شدن به #سودآوری چه باید انجام دهد؟
     اولین و مهم ترین سوالی که شما باید بپرسید این است "یک معامله گر چه باید انجام دهد برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور؟". این یک سوال بسیار مهم تر و عملی تر از سوالی است که در عنوان پرسیده شده است.دلیل آن که این سوال بسیار مهم است به خاطر این است که شما نمی توانید به یک معامله گر سودآور تبدیل شوید یا نگران این باشید که "چه مدت ..."، تا زمانی که شما در ابتدا کشف کنید چطور به یک معامله گر سودآور تبدیل شوید.اگر شما نمی دانید که چگونه در بازار به درستی به تجارت بپردازید، هرگز به پولسازی در تجارت نخواهید رسید. بنابراین، آنچه شما باید برای تبدیل شدن به سودآوری انجام دهید این است که اول یاد بگیرید که چگونه به درستی به تجارت بپردازید.
     سوال بعدی که شما باید بپرسید این است:
     3-"چه چیزی برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور لازم است؟"این سوال بیشتر با جنبه های ذهنی / روانشناختی تجارت و چگونگی ماهر شدن در آنها سروکار دارد. تجارت یک تلاش به شدت انفرادی و روانشناسی است و اگر شما طرز فکر تجاری مناسب ندارید، شما هرگز شانس تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور را نخواهید داشت. حقیقت این است که همه، آنچه که لازمه ی تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور است را ندارند. به عبارت دیگر، تجارت برای همه نیست و قبل از اینکه شما واقعا شروع به قرار دادن پول در آن کنید، نیاز به تصمیم گیری در این باره دارید، اگر شما فکر میکنید مناسب تجارت می باشید، شما نیاز به صادقانه پاسخ دادن به سوالاتی مانند:
     آیا شما برای منظم باقی ماندن در برابر وسوسه دائمی آماده اید؟ آیا شما برای صبور بودن، آن هنگام که واقعا نمی خواهید صبور باشید، آماده اید؟ آیا شما برای پذیرش واقعیت بازار، اینکه بازار به شما یا خواسته هایتان هیچ اهمیتی نمی دهد، آماده اید؟
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه