تحلیل {BCH}مولتی تایم فریم

2 هفته قبل bitcoin-cash بیت کوین کش
2
قیمت هدف: 236.96$
حد ضرر: 246.64$
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 2 هفته قبل
    درود بر همراهان عزیز .
    دوستان همونطوری که مشاهده میکنید {BCH}چند هفته ی ریزشی رو سپری کرده اما در حال حاضر روی مووینگ گیر کرده از طرفی نسبت 62 فیبوناچی {retracment} اون رو متوقف کرده از اونجایی که در تایم هفتگی بیشتر از سه روز دیگه باقی مونده باید منتظر موند تا این کندل هفتگی بسته بشه . و اما در تایم روزانه به شکل زیر
    تحلیل {BCH}مولتی تایم فریمدر تایم روزانه ما یک پین بار رو روی نسبت 62 فیبو مشاهده میکنیم که این میتونه نوید یک برگشت باشه ولی از اونجایی که دو مووینگ ما قدرت ریزشی زیادی رو نشون میدن احتمال میره که قیمت تا روی حمایت بعدی یعنی 350تا360 به ریزش ادامه بده و بعد باید منتظر باشیم واکنش چارت به این حمایت چی خواهد بود .
    و در تایم 4 ساعته
    تحلیل {BCH}مولتی تایم فریمما در تاثیم 4 ساعته همونطوری که مشاهده میکنید روند ریزشی خوبی رو میبینیم و داخل کادری که کشیده شده یک ریتریس کاملا منطقی دیده میشه که این نوید ریزش تا روی حمایت بعدی که در موردش عرض کردم میده.
     
    نتیجه : اینکه در تایم 4 ساعته ما بعد از اتمام ریتریس میتونیم روی یک پوزیشن شورت روی ارز {BCH} حساب کنیم اما تا روی حمایت بعدی و از اون به بعد باید منتظر واکنشش روی حمایت باشیم تا بتونیم تصمیم بهتری براش بگیریم .
    تحلیل {BCH}مولتی تایم فریم
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
sadegh Abbasi
sadegh Abbasi
1 هفته قبل

اینکه اومد بالا استاد،سرمایه هامون به فنا رفت که استاد،قرار بود روند رو حداقل درست بگی که
چی شد پس استاد
یه کانال تلگرام زدی چند تا ساده رو گول زدی که چی بشه؟حداقل روند رو درست تشخیص بده