بیتکوین و چند ساعت پیش رو

1 ماه قبل bitcoin بیت کوین
6
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 ماه قبل
    با سلام و احترام
    بیتکوین براحتی و با چند کندل تا محدوده 70900 را لمس کرد .. اگر با امواج الیوت کلاسیک سروکار داشته باشیم در تایم یکساعته دو حالت متصور هست .
    اولین حالت اینکه چرخه ایمپالسو به پایان رسیده و در حالت کورکتیو هستیم . و پس از استراحتی کوتاه و تثبیت میبایستی به سقف اول در 72500 و قله و سقف بعدی 74000 هجوم ببرد و در نهایت تارگت 80000 تایی و بالاتر که بشخصه این مدل را بیشتر میپسندم . در حالت دوم با توجه به اصلاح بیش از 69 درصد موج دوم و احتساب این دو حرکت بر مبنای اصلاح چرخه قبلی مدنظر قرار دهیم در ان صورت در حال حاضر در موج سوم به سر میبریم و این یعنی امتداد صعود متوالی ... به هر جهت در هر دو صورت در صورت تثبیت امکان رویت تارگت و قله جدید هست ..
    نظرات شخصی و مبتنی بر استراتژی معاملاتی با اتکا بر اشتراک گذاری و تعامل و تشریک مباحث میباشد و قطعا با رویکرد و عملکرد معامله گری وتحلیلگری متناسب با این شیوه همخوانی دارد لذا معامله گران حرفه ای با توجه به مدیریت ریسک و سرمایه و کمک از ابزار تکمیلی اقدام به ورود به معاملات مینمایند .
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
مصطفی
مصطفی
1 ماه قبل

بین کوین تا ۱ماه آینده شدیدا خواهد ریخت و این یک موضوع حتمی و‌قطعیست همین الان خارج شین ‌و در قیمتای بسیار پایین که بیت کوین خواهد دید مجددا ورود بزنید

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
1 ماه قبل
پاسخ  مصطفی

بله چششششم استااااد😂

Tames
Tames
1 ماه قبل
پاسخ  مصطفی

میشه بگید رو چه حسابی اینو میگین ممنون

Tames
Tames
1 ماه قبل
پاسخ  مصطفی

میشه بگید رو چه حسابی اینو میگین

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
1 ماه قبل
پاسخ  مصطفی

سلام خسته نباشی آدرس پیجتو برام بفرست

hamid
hamid
1 ماه قبل
پاسخ  مصطفی

هیچ نظریه ای مطلق نیست .. بله در صورت شکست ۶۰ هزار امکان ورود به گپ های پر نشده وجود دارد .ولیکن بشخصه به روز معامله میکنم و اصولاً با روند چه صعودی و چه نزولی برای معاملات تصمیم میگیرم ..