بیتکوین این هفته بالای هشتاد هزار دلاره!!!!

1 ماه قبل bitcoin بیت کوین
6
قیمت هدف: 80$
حد ضرر: 43.30$
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 ماه قبل
    یه موضوعی رو همین اول کار بگم اونم اینکه تایتل تمامی تحلیل های بنده به معنی حتمی اتفاق افتادنشون نیست و صرفا برای تحریک حس کنجکاوی شما و دیده شدن تحلیل های بنده توسط شماست تا بلکه نظراتمون رو با هم به اشتراک بزاریم و یه معامله پرسود نصیبمون بشه :) خوب بریم سراغ تحلیل.
    اولین موضوعی که به چشم خودم اومد یک گرد شدگی از سمت پایین برای قیمت بود و بعد از دیدن این اتفاق آر اس ای رو باز کردم و دیدم بله! داره فریاد از روند صعودی میزنه!!! از طرف دیگه حجممون هم داره کم کم به سمت صعود سوق پیدا میکنه و اینم نشونه ای از صعوده، یخورده هم اگه به چارت دقیق تر نگاه میکردید یک چنگال صعودی میدیدین که اونم براتون کشیدم و احتمال خیلی زیاد اگر روندمون صعودی شد داخل این چنگال حرکت خواهیم کرد، یه مثلث اکسپندینگ (باز شونده) هم از ده روز پیش داشتیم و هنوزم درگیرشیم که توی تحلیلای قبلی هست دیگه براتون نمیکشم ولی همینو بدونید که به کفش نرسیده و احتمالا از بالاش بشکنیم (همون روند سبزه).
    خوب حالا ما چیکار کنیم؟ آقا یه گپ سی ام ای پنج درصدی داریم که اگر به کف چنگال برسه هشتاد درصدش پر میشه که کافیه و نیاز به پر شدن صد درصدیش نیست!! توی تایم فریم یک ساعته هم توی کف چنگالی که کشیدم یه محدوده فیبوناچی قوی داریم و اردر های خرید از دیشب به این محدوده که 65000 باشه نزدیک و نزدیک تر شدن و این یعنی نقدینگی بالا و از همین 65000 میتونیم لانگ بگیریم با استاپ کف قبلی و بزاریم توی جیبمون که البته ریسکش بالاست و حتی امکان داره که اصلا بهش نرسه!!! خوب با ریسک کمتر چیکار میتونیم بکنیم که جا هم نمونیم؟ باید منتظر بستن کندل چهار ساعته بالای 68000 باشیم، در اون صورت در تایم چهار ساعته تغییر روند داریم و با اطمینان میتونیم بگیم که روندمون دیگه صعودی شده، اون موقع دیگه لانگ میگیریم میزاریم تو گاو صندوق :)
    آقا مدیریت سرمایه فراموش نشه ها!!! شب و روزتونم خوش =)
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
1 ماه قبل

سلام. منظورتون چیه ؟ نگهش داریم و منتظر باشیم تا به ۸۰ هزار دلار برسه ؟

Mr.Hamster
Mr.Hamster
1 ماه قبل

هشتاد هزار دلار برای بیتکوین چیزی نیست، فقط بیست درصد حرکته :/ اگر میخوای نگه داری هشتاد هزار رو ول کن!! اصلا به زیر صدو پنجاه هزار برای فروختن فکر نکن!!! تازه صد و پنجاه هزار هم چیزی نیس، فقط صدو بیست درصد حرکته از همینجا😬

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
1 ماه قبل

😄 خواهیم دید

جواد صداقت دوستی
جواد صداقت دوستی
1 ماه قبل

ایول،تحلیل جالبی بود👍👍

پیمان
پیمان
1 ماه قبل

سلام دوست عزیز خواهش میکنم
من استراتژی خاصی بلدم از ۱۰۰ همیشه ۹۰درصد تو سودم دنبال ضررمیگردم ولی نمیکنم

Mr.Hamster
Mr.Hamster
1 ماه قبل
پاسخ  پیمان

😐