1 روز تا سومین هاوینگ لایت کوین، افزایش قیمت لایت کوین در راه است؟

9 ماه قبل litecoin لایت کوین
4
قیمت هدف: 200$
  • 9 ماه قبل
    لایت کوین در سال2019-2015چقدر افزایش یافته؟🟢🟢 لایت کوین معمولاً در هفته‌های منتهی به هاوینگ خود به شدت افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، قیمت LTC از 122 روز قبل از اولین هاوینگ آن در سال 2015، 820 درصد افزایش یافت، و بعد از آن نیز 12400 درصد دیگر صعود کرد. لایت کوین در سال 2019 نیز در هفته‌های منتهی به هاوینگ، 550 درصدافزایش یافت، و بعد از آن نیز حدود 1573 درصد صعود کرد فردا(یازدهم مرداد ماه)هاوینگ لایت کوین برای سومین بار اتفاق می افتد هاوینگ چیست؟طی فرایند هاوینگ، هر 4 سال یک‌بار پاداش ماینرهای لایت کوین نصف شده و عرضه‌ این ارز کاهش می‌یابد. چنین اتفاقی هاوینگ (Halving) نام داشته و معمولا رشد قیمت را به دنبال دارد. از طرفی به تازگی شاهد افزایش فعالیت کاربران در شبکه لایت کوین هستیم که می‌تواند حاکی از چشم انداز مثبت کاربران شبکه به هاوینگ این ارز دیجیتال باشد. در این مطلب از توکن باز می‌خواهیم به هاوینگ لایت کوین و تاثیر آن بر قیمت LTC بپردازیم هاوینگ لایت کوین چیست؟لایت کوین چگونه به وجود می‌آید؟ از طریق پاداش به ماینرها. یعنی ماینرهای بلاکچین لایت کوین در ازای اضافه کردن بلاک به بلاک چین لایت کوین ارز دیجیتال آن را پاداش می گیرند و بعد به بازار عرضه می‌کنند. ماینرهای لایت کوین چقدر پاداش می‌گیرند؟ پاداش ماینرها مقدار ثابتی نیست و هر 4 سال یکبار این پاداش نصف می‌شود. این امر باعث می شود لایت کوین‌های کمتری به بازار بیاید و در نتیجه قیمت آن افزایش یابد. در روزهای ابتدایی شروع کار لایت کوین این پاداش 50 عدد LTC بودپس از استخراج هر 840 هزار بلاک یا تقریبا هر 4 سال، پاداش ماینرها نصف شده و تا زمانی که پاداش بلاک به صفر برسد این فرایند ادامه دارد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که پاداش بلاک‌های لایت کوین تا سال 2142 به صفر خواهد رسید. در زمان نگارش این مقاله پاداش بلاک 12.5 واحد کوین به ازای هر بلاک است و در زمان هاوینگ بعدی به 6.25 واحد خواهد رسید. دوستان عزیز توجه کنید، این یک اطلاع رسانی برای دوستانی که  اطلاع نداشتن بوده! و سیگنال خریدو فروش نمیباشد!  اگر قصد خرید دارید فقط و فقط5درصد سرمایتونو درگیر کنید!
  • بروزرسانی:

    موفق باشید

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
ایلان
ایلان
9 ماه قبل

اگه تاریخ دقیق هاوینگ رو بررسی کنی. دقیقا در سال 2019 و 15 بعد از هاوینگ ریزش داشته

احمد
احمد
9 ماه قبل

سلام ، اگر داده ها گذشته را تکرار می‌کردند باید قیمت لایت کوین یک ماه قبل از هاوینگ به حدود ۳۰۰ دلار می رسید و از ماه گذشته سقوط شروع شده و امروز به ۱۸۷ دلار می رسید و سقوط تا ۸۰ دلار ادامه داشت.
ولی لایت کوین صعود خاصی تجربه نکرده و الان هم سقوطش متناسب با بازار بود. پس هالوینگ تأثیر چندانی در صعود و سقوط قیمت نداشته و فقط همزمانی آن در سال ۲۰۱۹ می تواند توسط تصادف و متقارن بودن آن با افزایش بازار باشد.
البته همه این موارد فقط یک تحلیل نادقیق است چون داده های چندانی از هالوینگ لایت کوین وجود ندارد.
ولی در کل داده های گذشته بر این دلالت دارد که میانگین ۴ سال روبرو باید دوبرابر میانگین ۴ سال قبلی باشد. ولی حتی این نتیجه گیری هم فقط براساس سه هالوینگ است و دقت آن کم است.

Fa Sa
Fa Sa
9 ماه قبل

فعلا که نه از افزایش در هفته های قبل از خرید خبری هست و نه اینکه الان که هاوینگ شده هیچ تحرکی در افزایش قیمت مشاهده نمیشه بلکه کاهش هم داشته.

Ahuramazda is the infinite god
Ahuramazda is the infinite god
9 ماه قبل
پاسخ  Fa Sa

درود
سیگنال نبود!...
من گفتم پامپ میکنه؟
تا اخر میخوندید! در مورد هاوینگ لایت کوین بوده
واینکه هاوینگ سالهای اخیر لایتکوین چقدر رشد داشته بود!