تحلیل بیت کوین براساس نمودار و اخبار گلاسنود

10 ماه قبل bitcoin بیت کوین
2
قیمت هدف: 32,450$
حد ضرر: 30,000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 10 ماه قبل
     
    طبق گزارشات Glassnode، بازار خرسی بیت کوین در سال 2022 یک بازار «خرسی با ابعاد تاریخی» بوده است و می‌توان با استدلال منطقی گفت که سال 2022 مهم‌ترین بازار خرسی در تاریخ دارایی های دیجیتال است. از طرفی، برخی از تحلیل‌گران معتقدند که بیت کوین ممکن است در نیمه اول سال 2024  (در زمان هالوینگ بعدی) به  100 هزار دلار برسد. این با روند تاریخی بیت کوین همخوانی دارد که وقتی رویداد هالوینگ رخ می‌دهد، شروع به رالی می‌کند. طبق پیش‌بینی آن‌ها، بیت کوین ابتدا در فوریه 2024 به 100 هزار دلار صعود خواهد کرد و به صعود خود ادامه خواهد داد و ممکن است در مارس 2024 به 136,000 دلار برسد .
    MACD , MA صعودیRSI=69 امواج الیوت احتمال صعود تا 40 هزار دلار را می دهد.
    در بازار فعلی نیز با افزایش قیمت بیت کوین، سرمایه‌گذاران در هفته‌های گذشته به دنبال این دارایی بوده‌اند. همین احساس را می‌توان با کاهش اخیر موجودی بیت کوین صرافی‌ها تایید کرد. طبق داده‌های اخیر Glassnode موجودی بیت کوین نگهداری شده در آدرس‌های صرافی در حال کاهش است. داده‌ها نشان می‌دهند که موجودی بیت کوین در صرافی‌ها به مقدار 2.26 میلیون بیت کوین کاهش یافته است.منبع: GlassnodeGlassnode می‌نویسد که مقدار فعلی تعادل نگهداری شده در صرافی‌ها پایین‌ترین مقدار از 14 مارس 2018، حدود 1939 روز پیش است. کاهش موجودی صرافی ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به این دارایی امیدوار هستند و معموالا پیشنهادات خرید خود را شروع می کنند.بطور همزمان، داده‌های مربوط به افزایش تجمع پشت پرده نشانگر کاهش موجودی صرافی ها است. تحلیل نشان می‌دهد که گروه‌های شناخته شده به عنوان میگو، خرچنگ و ماهی، سهم قابل توجهی از عرضۀ استخراج شده بیت کوین را جمع آوری کرده‌اند. این شرکت تحلیلگر نوشته است که در مقایسۀ تغییر تعادل گروه‌های میگو، خرچنگ و ماهی با حجم ارز جدید صادر شده به استخراج کنندگان، همۀ گروه‌ها به طور قابل توجۀ balance sheets خود را گسترش می‌دهند.طبق دادۀ، طبقات میگو و خرچنگ عاملان اصلی گسترش هستند و بابت 208٪ جذب ماهانۀ پاسخگو هستند. میگو، یعنى سرمایۀ گذاران کوچک با کمتر از 1 بيت كوين، جذب 125٪ در ماۀ را جذب كرده و خرچنگ، يعنى سرمایۀ گذارانى كۀ در مجموع بين 1 تا 10 بيت كوين نگہ دارى كنند، بيش از 83٪ را جذب كرده است. بطور همزمان، ماهى يعنى سرمایۀ گذارانى که 10 تا 100بیت کوین دارند جذب كمترى با حجم كمترى از عرضۀ استخراج شده با 22٪ جذب مى كنند. منبع: Glassnodeقابل توجه است که در حالی که موجودی ارز دیجیتال صرافی ها در حال کاهش است، حجم کلی صرافی‌ها از 875 میلیون دلار به 2.24 میلیارد دلار افزایش یافته و رشد قابل توجه 164٪ را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در برابر افزایش قیمت، بالاترین تجمع دارایی را دارند.علاوه بر این، همانطور که توسط Todayq News گزارش شده است، سرمایه‌گذاران نهادی و سرمایه‌گذاران با تجربه نیز با توجه به افزایش hodling در هفته‌های گذشته، سهم خود را داشته‌اند. در کل، کاهش موجودی بیت کوین صرافی ها و افزایش تجمع نشانگر علامت مثبت برای دارایی است که در هفته‌های گذشته آشکار شده است. در زمان نگارش، بیت کوین با قیمت 31,105.50 دلار معاملۀ مى شود.
    مهم است توجه داشته باشید که این‌ها فقط پیش‌بینی هستند و آینده بازار نامعلوم است. عوامل زیادی می‌توانند قیمت بیت کوین را تحت تأثیر قرار دهند، از جمله شرایط اقتصاد کلان مانند تورم و نرخ بهره . بازار سهام آمریکا نیز اخیراً عملکرد خوبی داشته است.در نهایت، فقط زمان نشان خواهد داد که آینده برای بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها چگونه خواهد بود. همیشه استراتژی آگاهانه و تحلیلهای شخصی خودتان را مبنای سرمایۀ گذارى قرار دهید و از بقیه تحلیل ها به عنوان نقشه راه استفاده کنید و آنها را مبنای خرید و فروش قرار ندهید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
Ah N
Ah N
10 ماه قبل

ممنون بابت توضیحات خوبتان

احمد
احمد
10 ماه قبل
پاسخ  Ah N

مرسی معاملات پر سود و کم ریسک برای همه دوستان آرزو دارم.