آیا موج صعودی بیت کوین در راه است؟

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
5
قیمت هدف: 31,280$
حد ضرر: 26,700$
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 سال قبل
    سلام دوستان
    به نظر می رسد یک الگوی پرچم درست بین 26800 و 28700 در حال شکل گیری است. اگر بیت کوین بتواند با موفقیت از این الگو خارج شود و از مرز مقاومت مهم 30000 دلار با حجم معاملات بالا عبور کند، یک سیگنال تایید صعودی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهد بود.
    همزمان در تایم فریم ساعتی یک کنج نزولی شکل گرفته که آن نیز یک سیگنال خرید را نشان می دهد.
    البته هنوز MA و RSI آن را تایید نمی کنند. ولی این هفته یا هفته بعد احتمالا بتوان پیش بینی دقیقتری انجام داد. البته اگر با شروع هفته قیمت بتواند چند درصد بالا برود در این صورت بقیه اندیکاتورها هم سیگنال صعودی را تایید خواهند کرد.
    پس گوش به زنگ باشید.
     اگر خریداران نتوانند به زودی نرخ بیت کوین (BTC) را به بالای منطقه 28000 دلار برگردانند، ممکن است سقوط تا سطح حمایت 26700 دلار , سپس تا 25250 ادامه یابد.
    این یک تحلیل شخصی براساس معیارها و استراتژی شخصی است آن را به عنوان توصیه خرید یا فروش در نظر نگیرید.
    خوشحال میشم نظرات شما را هم بدونم و از تجربیات خوب شما استفاده کنیم.
  • بروزرسانی:
    مطابق پیش بینی قیمت توانست از پرچم عبور کرده و از مرز 30 هزار دلار عبور کند. اما حجم معاملات به اندازه کافی نبود.
    چندین سناریو می‌توان برای آینده بیتکوین در نظر گرفت. از جمله به ترتیب احتمال بیشتر به کمتر، ادامه روند صعودی، پولبک و ادامه روند صعودی، درجا زدن، اصلاح و ادامه روند صعودی و یا حتی برگشت به روند نزولی بلند مدت.
     
    تحلیل فنی در تایم فریم ساعتی:
    MACD ساعتی - MACD اکنون در منطقه صعودی سرعت خود را از دست می دهد.
    RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای BTC/USD اکنون نزدیک به سطح 50 است.
    شاخص MA cross صعودی
    در تایم فریم روزانه:
    MACD روزانه- MACD اکنون در منطقه صعودی سرعت خود را از دست می دهد.
    RSI: 68.81
    شاخص MA cross صعودی
    سطوح حمایت اصلی - 30000 دلار و به دنبال آن 29400 دلار، 28800دلار، و 28200 دلار.
    سطوح مقاومت اصلی – 30250 دلار، 30500 دلار و 31200 دلار، 32000، 33500.
    در کل در بازار فعلی برای تحلیل کوتاه مدت هم باید همزمان به تایم فریم‌های بلند مدت و تحلیل‌های فاندمنتال هم نگاه کرد و منتظر حجم معاملات و جهت‌گیری بازار بود. هرچند دیدگاه فعلی من صعودی است ولی هیچ اطمینانی از آن ندارم.
    متاسفانه در این بازارها یک عده بدون اطلاعات و با اعتماد به نفس کاذب پیش‌بینی‌های قطعی انجام می‌دهند و یک عده را به اشتباه می‌اندازند. اگر پیش‌بینی‌ آنها درست از آب درآمد می گویند دیدید درست گفتم و اگر اشتباه درآمد یک مدت گم و گور می‌شوند و برخی هم سنگ پای قزوین هستند.
    البته عده ای هم عمدا به دلیل جذب کامنت پیش‌بینی‌های برعکس بدون پشوانه تحلیلی انجام می‌دهند.
    پس برای یک معامله خوب، با یک استراتژی منطقی شخصی و با در نظر گرفتن سود منطقی و حد ضرر معامله کنید و نیم نگاهی هم به تحلیل‌های منطقی و نقطه نظرات اهل فن و همین طور اخبار فاندمنتال داشته باشید. استراتژی انتخاب کنید که صعود و نزول شما را آشفته نکند.
    پرسود و کم ریسک باشید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
Volume_tradingg
Volume_tradingg
1 سال قبل

تحلیلتون بسیار عالی بود، تو این سایت تا حالا تحلیل به این قشنگی که همه احتمالات ممکن رو در نظر بگیره ندیده بودم. قشنگ معلومه به مهارت معامله گری دست پیدا کردین یا در آستانه ش، هستین.

خود من تازه شروع کردم موقع تحلیلهام همه احتمالات رو در نظر بگیرم، قبلا میدونستم مهارت معامله گری با تحلیل تکنیکال فرق میکنه ولی الان دارم تمرین میکنم تا این ذهنیت رو در خودم بوجود بیارم و تقویت کنم که تحلیل تکنیکال قرار نیست همیشه درست باشه خیلی وقتا هم غلط از آب درمیاد.

احمد
احمد
10 ماه قبل

ممنونم دوست عزیز ، معذرت مدتی وقت سر زدن به نت و سایت نداشتم و به دلیل دیر جواب دادن متأسفم. امیدوارم در معاملات و تحلیل ها و همه مراحل زندگی تون موفق باشید.

احمد
احمد
1 سال قبل

خوشبختانه پیش بینی صعود تابحال درست از آب درآمد ولی هنوز حجم معاملات به اندازه ای نیست که صعود بلند مدت را تایید کند. الان بقیه اندیکاتورها هم صعود کوتاه مدت را تایید می کنند. قیمت وارد کانال 29000 تا 30000 شده و باید ببینیم حجم معمالات به اندازه ای هست که بتوانه با قدرت از این کانال مقاومت رد بشه یا نه. به هرحال قیمت حاضر بیت کوین نشان دهنده تایید الگوی پرچم بود. امیدوارم پرسود و کم ریسک عمل کنید.

علی
علی
1 سال قبل

تحلیل بسیار خوبیه.

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ  علی

ممنونم، نظر لطف شماست.