بیت کوین وارد محدوده صعود میشود

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
3
  • 1 سال قبل
    *تحلیل متعلق به من نیست و فقط برای اطلاع رسانی گذاشتم*

    بیت کوین جلسه هفته را با رنگ سبز بسته و قدرتی را نسبت به شاخص SP500 نشان داد (واقعیتی که ممکن است به احساسات صعودی در این زمینه اشاره کند). رالی توسط این پرچمدار باعث شد تا از مرز 25000 عبور کند و در روز پنجشنبه به بالاترین سطح 9 ماهه برسد. بخشی از این بازگشت به دلیل چیزی بود که به عنوان "فشار کوتاه" شناخته می شود، که به دلیل انحلال های کوتاه تر از حد معمول بود.

    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود

    در موارد نادر، افزایش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در این هفته از پویایی قیمت سهام گسترده تر ایالات متحده متفاوت است. معامله گران کریپتو تمایل زیادی به ریسک نشان دادند و به نظر می رسید پس از گزارش های داغ تر از حد انتظار در مورد شاخص قیمت مصرف کننده و شاخص قیمت تولید کننده، نگرانی ها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را کنار بگذارند.
    صرف نظر از این، گاوهای بیت کوین بدون شک از تحولات اخیر در قیمت تشویق خواهند شد و ممکن است بیش از هر زمان دیگری از سال 2021 احساس خوش بینی کنند.

    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود

    قیمت بیت کوین پس از شکست کاذب 0.786 Fibo بالا می رود، عقب نشینی فنی پس از یک صعود نسبتاً قوی از اواخر نوامبر تنها 12٪ بود. در طول هفته، این پرچمدار کل پولبک را خرید و وارد محدوده صعودی جدیدی شد .

    قیمت نشان دهنده تلاش های موفقیت آمیز برای تغییر روند به روند صعودی است که یکی از آنها خروج قیمت از کانال قیمت نزولی است . مرحله بعدی محدوده 28654-31460 است، تنها زمانی که بیت کوین بر مرز بالایی این محدوده غلبه کند، می توانیم از نتیجه مثبت این مانور صحبت کنیم.

    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود
    در مورد مقاومت کانال نزولی تله ای توسط بازارساز شکل می گیرد که ماهیت آن تسخیر نقدینگی دو طرف است. حجم زیادی از سفارش‌ها فعال می‌شود (سفارش‌های محدود، سطوح روان‌شناختی، ضرر، سود برداشت)، قیمت بدون بار بیش از حد به تست مجدد منطقه جدید - سطح 24255 - پایه FIBO می‌رسد. منطقه مقاومت

    قرمز 24255-248888 یک منطقه کاملاً قوی است که توسط خرس ها دفاع می شود. شکستن این منطقه راه را برای قیمت به سمت 28654 و سپس تا 31460 مشخص می کند. پتانسیل برای ادامه پرچمدار سطح فیبو 1.618 خواهد بود که در 29680 قرار دارد. منطقه 30000 برای همه علاقه مندان روانی است. ارزهای رمزنگاری شده

    تحلیل های سه نفر حرفه‌ای
    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود
    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود
    بیت کوین وارد محدوده صعود میشود
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

3 دیدگاه
اکبر
اکبر
1 سال قبل

دمت گرم

امید
امید
1 سال قبل

درود و عرض ادب ، ممنون میشم راهنماییم کنید الان خرید رو انجام بدم بیت رو میگم؟؟

امید
امید
1 سال قبل
پاسخ  امید

سپاس از الطاف جنابعالی