تحلیل ارز شیبا

1 سال قبل shiba-inu شیبا اینو
5
  • 1 سال قبل
    *توجه* من هیچ نظری برای فروش یا نگهداری ارز شیبا ندارم و در خرید و فروش نباید به یک تحلیل اکتفا کنید

    بعد از شکست مثلث من امید دارم تا قیمت 0.00001386 سنت خودش رو برسونه و اگر اصلاح نزند و به رشت خودش ادامه بده تا قیمت 0.000015 میره 

    آینده ارز شیبا در ۵ سال آینده
    کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی معتقد هستند که صرف نظر از هر اتفاقی در بازار، قیمت تمامی توکن‌ها در ۵ سال آینده رشد خواهد کرد. با توجه به اینکه شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است، مطمئناً از این افزایش قیمت سود خواهد برد.

    دو پروژه مهم شیبا یعنی ShibaSwap و Shivaverse نیز باید در افزایش قیمت شیبا تاثیر گذار باشد. تیم توسعه دهنده شیبا اینو در تلاش است تا از میم کوین بودن فاصله گرفته و خود را برای حضور جدی‌تر در بازار آماده کند. همکاری‌های تجاری شیبا با کمپانی‌‌های بزرگی همچون AMC و AMAZON نشان می‌دهد که شیبا برای آینده برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند. به این ترتیب می‌توان به راحتی تفاوت آن را از پروژه های اسکم ارز دیجیتال تشخیص داد.

    مشارکت شیبا در شبکه پرداخت ضد کلاهبرداری و پول‌شویی Flexa، قدمی مهم در تجاری شدن این توکن برداشته است. حضور شیبا در شبکه Flexa باعث می‌شود دارندگان توکن SHIB بتوانند دارایی‌های دیجیتال خود را در بیش از ۴۱۰۰۰ مکان در ایالات متحده و کانادا خرج کنند. البته Flexa تنها شرکت در این زمینه نیست. بیش از ۶۰۰ کسب‌وکار وجود دارد که به اکوسیستم Shiba Inu متصل شده‌اند. نام‌های برجسته‌ای مانند GameStop، GiftChill، Whole Foods، Nordstrom و چندین نام دیگر امکان پرداخت با توکن‌های SHIB را فراهم می‌کنند.

    پذیرش یک توکن توسط شبکه‌های پرداخت به طور کلی به افزایش قیمت در آینده منجر خواهد شد و ریسک مالی آن را کمتر خواهد کرد. این امر در بزرگترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین به خوبی مشهود است. امروزه کمتر می‌شنویم که شخصی با سرمایه‌گذاری روی بیت کوین دچار ضرر مالی شده است یا خطر لیکوئید شدن در یک صرافی برای آن وجود داشته است. ادامه پذیرش SHIB نشان دهنده افزایش محبوبیت این توکن است که در نهایت منجر به رشد قیمتی آن در سال‌های آتی خواهد شد.

    اتریوم با ورود به متاورس دیسنترالند یک اکوسیستم قوی برای خود ایجاد کرده است. متاورس تاکنون موفق شده است نظر بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه کریپتوکارنسی را به خود جلب کند. شرکت‌های بزرگی روی متاورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این نشان دهنده پتانسیل بالای متاورس در آینده دارد. فضای Metaverse با پشتیبانی از تکثیر توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) میلیاردها دلار ارزش دارد و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در سال‌های آینده آن را به سطوح بزرگ سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری سوق دهد. شیبا اینو برنامه‌های بزرگی برای ورود به متاورس دارد که از نظر قیمتی کمک بسیاری به این توکن محبوب خواهد کرد.


    موفق و پر سود باشید 🌹
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
Mahdiar
Mahdiar
1 سال قبل

یکم اسفند میخواد تو بایننس لیست بشه

میلاد قهرمانی
میلاد قهرمانی
1 سال قبل

لطفا تحلیل سایر ارزها مانند دوج کاردانو و... بگذارید.سپاس

میلاد قهرمانی
میلاد قهرمانی
1 سال قبل

مرسی.مطالب عالی و خوشایند بود.به امید روزای خوب.

Mahdiar
Mahdiar
1 سال قبل

عالیه

Mck
Mck
1 سال قبل

رشد نه رشت.