آیا بیت کوین صعود میکند 🧐

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
2
  • 1 سال قبل

    این یک برنامه استراتژیک در مورد نحوه اجرای قیمت آتی بیت کوین در چند هفته آینده است. به عنوان یک معامله گر، شما باید آن را ببینید!
    همانطور که می بینیم، بیت کوین در روزهای گذشته با یک ضربه قوی پمپاژ شد و سطح 30k در حال حاضر مانند یک آهنربا عمل می کند زیرا هیچ مقاومتی در راه صعود به جز این وجود ندارد.
    احتمالاً می خواهید با روند معامله کنید، بنابراین من فقط موقعیت های خرید را برای افزایش احتمال یک معامله موفق توصیه می کنم. همانطور که در پروفایلم مشاهده می کنید، از ابتدای ژانویه از این استراتژی استفاده کرده ام.
    پس از اینکه به 30k رسیدیم، یک دامپ فوق العاده وجود خواهد داشت، و شما می توانید این کمپرسی را کوتاه کنید. ما تلاقی زیادی با بیت کوین کوتاه در این منطقه داریم. برای اطلاعات بیشتر به تحلیل قبلی من در بخش مرتبط زیر مراجعه کنید.
    بعد از اینکه به 30 هزار رسیدیم، بیت کوین استراحت می کند و ما باید یک فصل جایگزین را ببینیم. البته ابتدا یک تخلیه اولیه برای کل فضای کریپتو وجود خواهد داشت. پس مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام دهید!
    این تحلیل یک تنظیم تجاری نیست. هیچ توقف ضرر، نقطه ورود، هدف سود، مدت زمان مورد انتظار معامله، نسبت ریسک به پاداش، یا زمان بندی وجود ندارد. من تنظیمات تجارت را به صورت خصوصی پست می کنم.
    قیمت در کانال موازی صعودی در مقیاس ورود به سیستم حرکت کرده است. این کانال بسیار مورد احترام است و تماشای آن بسیار مهم است زیرا اگر شکسته شود، روند صعودی تمام خواهد شد. حتماً مرا دنبال کنید، زیرا اگر این اتفاق بیفتد به شما هشدار می دهم! شما می خواهید به روز بمانید.
    می توانید تعداد موج الیوت من را در نمودار مشاهده کنید. ما در موج پنجم اولین موج ضربه ای بزرگ به سمت صعود هستیم که نشانه ای از بازار گاوی بزرگ است. بیت کوین می تواند در سال 2025 به 130000 USDT و حتی بیشتر برسد.

    آیا بیت کوین صعود میکند 🧐 تمام دلایل کسب سود یا بیت کوین کوتاه بیش از 30k را می توان در اینجا یافت:


    موفق و پر سود باشید 🌹
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
Amirhosein latifi
Amirhosein latifi
1 سال قبل

سلام من تازه کار رو شروع کردم کسیرو میشناسید من رو راهنمایی کنه؟

MAMO
MAMO
1 سال قبل

بیت کوین تو 2023 به هیچ عنوان به 50 هزار هم
نمی رسد. نهایت 42000
زدن سقف جدید از اواسط 2024 تا اواخر 2025