پیش بینی ارز بیبی دوج

5
  • 1 سال قبل
    سکه بیبی دوج از منظر فناوری و عملکرد بهتر از دوج کوین به نظر می رسد. Baby Doge می‌خواهد توجه کل جامعه DOGE و همچنین پدر دوج کوین (ایلان ماسک) را با سرعت تراکنش سریع‌تر و شخصیت دوست‌داشتنی‌اش جلب کند. به نظر می رسد Baby Dogecoin به طرز باورنکردنی بی ثبات است، اما انتظار می رود که نوسانات در آینده افزایش یابد و سرمایه گذاران را به بیبی دوج یک تومانی امیدوار کند!
    پس از پست ایلان ماسک، حجم بازار Baby Doge به شدت افزایش یافت و جامعه اکنون 1 میلیون عضو دارد. با این حال، یک توییت دیگر در مورد بیبی دوج ممکن است این پروژه را به 300 لیست برتر بازار عرضه کند. براساس داده ها، 29 درصد از توکن های بیبی دوج قبلاً نابود شده اند.آیا بیبی دوج سرمایه گذاری خوبی برای سال 2023 است؟بیبی دوج کوین ثابت کرد که یکی از سکه‌های مورد بحث در فضای کریپتو در سال گذشته بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، عاقلانه است که بگوییم BABYDOGE یک انتخاب خوب برای سرمایه گذاری است.
    آیا قیمت بیبی دوج امسال بالا می رود؟میانگین قیمت سکه بیبی دوج احتمالاً در سال جاری می تواند به 0.000/000/0162516 دلار برسد. طی 5 سال آینده، پیش بینی می شود که کوین BabyDoge ممکن است از 0.000/000/075454 دلار فراتر رود.
    موفق باشید
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
A
A
1 سال قبل

یکم تحقیق بد نیست.الان 48درصد سکه ها سوخته شدن.برای دیدن سوختن سکه ها بصورت زنده به سایت moonscan برید.هر لحظه داره نشون میده چقدر از چرخه خارج شده.اگه بیت اذیت نکنه بیبی دوج سقف قبلیشو همین چند روزه میزنه به نظر من

Amir
Amir
1 سال قبل

احسنت

A.m
A.m
1 سال قبل

یعنی میگی تا پنج سال آینده فقط یه صفر کم می‌کنه می‌ره روی هفت😐

فکر میکنم داری اشتباه می‌کنی پنج سال دیگه قطعا دو صفر تا سه تا کم میکنه

A.L
A.L
1 سال قبل
پاسخ  A.m

فکر کنم ایشون کف قیمت سود رو حساب کردن گفتند یک صفر کم میشه امکان داره بالاتر هم بره و صفر های زیادی کم بشه به امید خدا یک دلاری هم میشه

A.M.bq
A.M.bq
1 سال قبل

🤩💪🎊