NYM: زیرساخت دنیای حریم خصوصی

1 سال قبل nym ان وای ام
1
قیمت هدف: 1$
حد ضرر: 0.220000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    پروژه NYM با هدف ایجاد زیرساختی که بشه در هر شبکه‌ای حریم خصوصی رو ارتقا داد، فعالیت می‌کنه. ایده پروژه از سال ۲۰۱۸ مطرح شد و تیم قدرتمندی هم‌اکنون روی اون دارن کار می‌کنن. توکن صرافی هنوز در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس لیست نشده و با توجه به اینکه بایننس لبز یکی از سرمایه‌گذاران این پروژه‌اس، به احتمال زیاد شاهد حضورش در این صرافی هم خواهیم بود. سرمایه‌گذارای مطرح دیگه‌ای از جمله a16z، DCG، Poluchain Capital، Huobi Ventures تو این پروژه حضور دارن.
    قیمت توکن در زمان لیست‌شدن در کوین‌لیست ۰.۵ دلار بود (هم‌اکنون با ۴۰ درصد کاهش نسبت به این قیمت در حدود ۰.۳ دلار معامله میشه.) وبلاگ پروژه فعاله و با توجه به اینکه در اکوسیستم فعال کازماس حضور داره، میشه به خبرای مثبت ازش در آینده نزدیک امیدوار بود.
    پروژه در می ۲۰۲۲ (۶ ماه قبل) نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ جذب کرده و با توجه به محصول اصلی این استارتاپ که شبکه NYM و توکنش هست (برخلاف سرتیک CTK که محصولات دیگه‌ای هم غیر از شبکه ارزیابی امنیتی شنتو داشت و روی اون‌ها مانور بیشتری داد و ماهیت شنتو رو از شرکت سرتیک جدا کرد)
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
BAT
BAT
1 سال قبل

آفرین جالب بود . اینکه اینوستورهاشو گفتی و اینجور که مشخصه حمایت قوی میتونه داشته باشه . هر چند که باز باید از لحاظ بنیادی بیششتر آنالیز بشه اما میشه توی واچ لیست قرار بگیره و برای دید بلند مدت مناسب باشه