بحرانی با نام CBDC

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
1
  • 1 سال قبل
    سلام خدمت عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه.
    این متن ترجمه یک رشته توییته که سعی داره شما رو با خطراتی که به واسطه بحران CBDC میتونه گریبان گیرتون بشه رو براتون به روشنی بیان کنه، با ما همراه باشید.
    اول یک توضیح مختصر در رابطه با ارزدیجیتال ملی یا CBDC خدمتتون بگم.
    ارزدیجیتال ملی/مرکزی به صورت خیلی عامیانه به این معناست: الآن بر فرض مثالی پولی که در دست دارید در غالب دیجیتالش خواهد شد مثلا تراول 50 هزارتومنی در غالب دیجیتال و در کیف پول اندرویدی یا تحت وب شما، با این تفاوت که دولت به هر مقدار پولی که شما دارید دسترسی دارد و میتواند درش تغییر ایجاد کند بدون آنکه به شما بگوید. فارغ از ضربه های اقتصادی که به هر دولت و ملت میزند، حریم خصوصی شما رو هم مورد هدف قرار می دهد. بحث و مقوله بسیار پیچیده ایه پیشنهادم به شما اینه که در اینترنت در این رابطه بیشتر بخوانید.
    متن زیر نیز  یک رشته توییت است که به شما کمک میکنه تا بتوانید زوایای پنهان این موضوع را بیشتر درک کنید.
    * خرید شما رد شد. شما سهمیه گوشت واقعی خود را در این ماه مصرف کرده اید، لطفا جایگزین گوشت از قفسه دیگری را امتحان کنید.
    خرید شما رد شد. سوابق رای شما نشان می‌دهد که در آخرین نظرسنجی‌ها شرکت نکرده‌اید، حساب‌های شما در 72 ساعت یا پس از تکمیل نظرسنجی بازگردانده می‌شوند.
    * خرید شما رد شد. مصرف انرژی شما در این ماه از حداکثر مجاز طبق دستورالعمل های WEF فراتر رفت. حساب های شما 14 روز دیگر بازیابی می شود.
    خرید شما رد شد. امتیاز اجتماعی شما در این ماه کمتر از حد آستانه برای موارد غیر ضروری است.
    * خرید شما رد شد. ما نظرات سیاسی نامطلوبی را در رسانه های اجتماعی شما شناسایی کرده ایم، لطفاً پست های فلان و فلان را حذف کنید.
    خرید شما رد شد. مصرف کربن شما بالاتر از دستورالعمل های WEF است، ما دسترسی به وسیله نقلیه شما را غیرفعال کرده ایم و امتیازات سفر را برای 60 روز لغو کرده ایم.
    * خرید شما رد شد. شما برای اقلام ارگانیک این ماه تاییدیه ندارید، لطفا فقط از راهروی دیگری خرید کنید.
    * خرید شما رد شد. وجوهی که می‌خواهید استفاده کنید به مدت 12 ماه از زمان صدور معتبر بوده و منقضی شده است. پس انداز پول بیش از 12 ماه مستلزم تایید وزرای اجتماعی، ایمنی و سیاسی است. فرم های مناسب همراه با دسته بندی تایید شده برای ذخیره مورد نیاز است.
    * خرید شما رد شد. ما تشخیص داده‌ایم که ایمیل‌ها و پیام‌های متنی در دستگاه‌های شما حاوی اطلاعات نادرست و در نتیجه سخنان نفرت‌انگیز بر اساس تعریف جدید دولت هستند. تمام حساب ها حذف شده اند و تمام وجوه توقیف شده است. لطفاً به مرکز آموزش مجدد پلیس گزارش دهید.
    * خرید شما رد شد. تراشه سلامت و ایمنی شما شات تقویت کننده 2027 x6 را شناسایی نکرده است. تمام حساب‌ها قفل شده‌اند، در صورت تداوم عدم انطباق با دستورالعمل‌های وزیر ایمنی انسانی، جریمه کل وجوه روزانه 10% در 48 ساعت آغاز می‌شود.
    ببینید با همین CBDC به ظاهر ساده میتوانند به چه اطلاعات ارزشمندی برسند و اینجاست که دیگه حریم خصوصی برای هیچکس معنا پیدا نمیکنه................
    منبع: توییتر Darin Feinstein
     
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
عباس مونرو
عباس مونرو
1 سال قبل

شما اینو تصور کن که هر چفدر که بخوان تولید میکنن و هر آدرسی رو در هر جایی به راحتی بلاک کنن و هر مقدار توکنی رو در هر آدرسی رو فریز کنن. دسترسی هر آدرسی برای ارسال و دریافت رو محدود یا کلا ببندند. واقعن تصور کردنش هم سخته.