صعود بزرگی در راهه جا نمونید

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
8
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    سلام
    صعود بزرگی در راهه جا نمونید دوستان من که خرید زدم به امید بالای 30000دلار به امید خدا که محقق میشه
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

8 دیدگاه
رضا پاشا
رضا پاشا
1 سال قبل

سلام به همه عزیزان
امیدوارم هر اتفاقی بیفته کسی ضرر نکنه.
زیرا واقعا به قولی مردم از بس صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند که دیگر صورتشان کبود شده.
ولی با توجه به خرده تجربه ای که در بازار های مالی بین المللی دارم عرض میکنم سرمایه گذاری در بازارهایی مانند دلار، طلا، رمز ارز، بورس و... برای همه کار منطقی نیست. و اگر مردم در هر تخصص و کاری که داشتند این سرمایه گذاری ها رو انجام میدادن سود معقولی می‌کردند. کوتاه عرض کنم و با یک پرسش احتمالا به پاسخ می‌رسید. به نظر شما زمانی که یک نفر از سرمایه گذاری در دلار سود میکنه این سود را از کجا به دست میاره؟ در اصل این سود از ضرر فرد یا افراد دیگر حاصل میشه. فعلا به این که از طریق تجزیه و تحلیل یا رانت خبرهای اقتصادی بازار یا شانسی این سود را بدست میاره کار نداریم. ولی اگر فرد دیگری در هر یک از این بازار ها ضرر نکنه، فرد دیگری سود نمیکنه. زیرا هر بازار مالی حجم و میزان مشخصی دارد و فقط سهم افراد تغییر می‌کند. و از آنجایی که تولید ناخالص ملی و صادرات ما پایین تر از کل واردات و مصرف محصول نهایی است، بازار ما هم تورم دارد هم رکود که رکود در حالی که نقدینگی زیاد است یعنی جامعه ترس از خرید دارد. در زمان دولت آقای احمدی نژاد تورم بود ولی رکود نبود، یعنی مردم خرید می‌کردند و سرعت گردش مالی در بازار خوب بود به همین دلیل بودکه بخش خصوصی رشد می‌کرد ولی به دلیل رشد کاذب در آن دوران حبابی درست شد که الان اثراتش را نشان می‌دهد. آقای احمدی نژاد 2 تصمیم مهم در بازار مالی اتخاذ کرد که یکی یارانه نقدی و زیاد کردن بیش از حد نقدینگی در جامعه در تاریخ تمام اقتصاد های کشور های دنیا بود و دیگری که مثبت بود ولی فقط عنوان کرد و اجرا نکرد، قانون ارزش واحد پولی کشور و ریال بود. ارزش هر واحد پولی کشور برابر است با یک نسبتی با درصدی مشخص از ارزش طلا در هر مقطع زمانی که اجرای این قانون از افت ارزش پول ملی جلوگیری می‌کند.
قرار بود کوتاه عرض کنم ولی نشد.
به هر حال پیشنهاد میکنم گول تبلیغات اغوا کننده برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی را نخورید و به قول قدیمی ها بی پیر به خرابات نرو.
بعنوان یک مشاور ارشد کسب و کار حرفه ای میتوانید شماره تلفن ام را از ادمین سایت جویا شوید و در حد توان و تجربه ام در خدمت شما دوستان عزیز هستم.
سلامت و پیروز و پایدار باشید.

بهزاد عزیزی
بهزاد عزیزی
1 سال قبل

بیت کم کم تا دوازده میریزه،توام بهتره بیس سی دلار بیتی ک خریدی رو تو این بالای کوچیک رد کنی بره

مهدی
مهدی
1 سال قبل

امسال سایه جنگ و تورم جهانی که باعث افزایش نرخ بهره شده و شاخص ترس بالا در بازار رو داریم.از طرفی لونا رکب زد تو بازار و اعتماد از بازار رخت بسته بعید میدونم بیت حرکتی بزنه.به این قضیه احتمال توافق و کاهش نرخ دلار و تتر26000رو اضافه کن. بیت الان12.5درصد بره بالا و بشه حدود 22000تازه باکاهش قیمت تتر از30000به 26000یربه یر میشه.جنگ تایوان و چین هم که 50/50هست.

Rez&tabaghi
Rez&tabaghi
1 سال قبل

چه تحلیل خوشگلی 😂😂😂

R K
R K
1 سال قبل

بیست دلار خرید زدی؟

راکی
راکی
1 سال قبل

داداش شما بدبخت شدی بیتکوین زیر ۵۰۰۰ خواهد رفت

محمد یایا
محمد یایا
1 سال قبل

عزیز شما تحلیل نکن، همینطوری رو هوا حرف زدن که هنر نیست.

حسبی الله 🤲❤️
حسبی الله 🤲❤️
1 سال قبل

امیدوارم‌که خدایم مهربون کمکتوت‌ بکنه موفق باشب دوست عزیز