اطلاعاتی راجب بیتکوین

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
2
  • 1 سال قبل
    امروز یک توییتی دیدم که ترجمه عکس بالاست و به نظرم جالب بود و این متن بخاطر نوع نگرش و زیبایی ش گذاشتم و من نسبت به اثبات سهام شدن اتریوم نظری ندارم
    "مردم اثبات کار #بیتکوین را اشتباه می‌فهمند زیرا اساساً نقش و ارزش قدرت فیزیکی را در رابطه با دستیابی به امنیت درک نمی کنند. افرادی که طرفدار اثبات سهام هستند افرادی هستند که فکر می کنند قوانین به تنهایی می‌توانند از آنها در برابر استثمار سیستمی محافظت کنند، در حالی که ما حدود 5500 سال شواهد مکتوبی از مردم در اختیار داریم که به وسیله‌ی آنها می‌توان اثبات کرد قوانین، به ویژه قوانینی که سیستم های رای گیری دارند، قادر به دفاع از مردم در برابر استثمار سیستمی نیستند.
    حقیقت این است که قوانین منشأ استثمار سیستمی هستند نه راه حل آنها. شما نمی‌توانید با نوشتن قوانین بیشتر، از یک مجموعه قوانین در برابر استثمار سیستمیک دفاع کنید. شما باید برای تحمیل مقدار نامحدود و فزاینده‌ای از هزینه فیزیکی بازدارنده به مهاجم، از قدرت فیزیکی استفاده کنید. این مسئله صرف نظر از اینکه قوانین روی کاغذ نوشته شده باشند یا در پایتون، صرف نظر از اینکه نیروی فیزیکی به صورت جنبشی تولید می شود یا الکتریکی، صرف نظر از اینکه دارایی که می‌خواهید از دسترسی به آن محافظت کنید از کیلوگرم تشکیل شده است یا وات صادق است. وقتی صحبت از دستیابی به امنیت سیستمی است، هیچ جایگزینی برای قدرت فیزیکی وجود ندارد، و کسانی که این را درک نمی‌کنند، تقدیرشان مانند بسیاری از پیشینیان ما، این است که از روش دشوارتری آن را بیاموزند."
    منبع توییتر ام گت میری
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
Engineer.mh
Engineer.mh
1 سال قبل

من که نفهمیدم چیشد

رضا احمدی
رضا احمدی
1 سال قبل

جالب بود ممنون