چگونه با الگوی شمعدان چکشی معامله کنیم

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
0
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    #پست آموزشی:
    چگونه با الگوی شمعدان چکشی معامله کنیم
    الگوهای شمعدانی چکشی یکی از پرکاربردترین الگوها در تحلیل تکنیکال است. نه تنها در کریپتو، بلکه در سهام، شاخص ها، اوراق قرضه و معاملات فارکس. شمع های چکشی می توانند به معامله گران قیمت کمک کنند تا پس از روندهای صعودی یا نزولی، معکوس های احتمالی را تشخیص دهند. بسته به زمینه و بازه زمانی، این الگوهای شمع ممکن است یک معکوس صعودی در پایان یک روند نزولی یا یک معکوس نزولی پس از یک روند صعودی را نشان دهند. همراه با سایر شاخص های فنی، شمع های چکشی ممکن است به معامله گران نقاط ورود خوبی برای موقعیت های لانگ و کوتاه بدهد.
    شمع های چکشی صعودی شامل چکش و چکش معکوس هستند که پس از یک روند نزولی ظاهر می شوند. تغییرات نزولی شمع های چکشی شامل مرد آویزان و ستاره تیرانداز است که پس از یک روند صعودی رخ می دهد.
    چکش کندل استیک صعودی زمانی شکل می‌گیرد که قیمت پایانی بالاتر از قیمت افتتاحیه باشد، که نشان می‌دهد خریداران قبل از پایان دوره معاملاتی، کنترل بازار را داشتند.
    الگوی شمعدان چکشی معکوس
    چکش معکوس زمانی تشکیل می شود که قیمت افتتاحیه کمتر از قیمت بسته شود. فتیله بلند بالای بدنه نشان می دهد که فشار خریدی وجود داشت که سعی داشت قیمت را بالا ببرد، اما در نهایت قبل از بسته شدن شمع به پایین کشیده شد. در حالی که به اندازه شمع چکشی معمولی صعودی نیست، چکش معکوس نیز یک الگوی معکوس صعودی است که پس از یک روند نزولی ظاهر می شود.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه