نقطه تسلیم ماینرها

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
4
قیمت هدف: 50,000$
  • 1 سال قبل
    هش ریبون اندیکاتوری ست که میتونه به ما نقطه تسلیم ماینرها را نشان بده که یکی از عوامل مهم برای پایان یافتن بازار خرسی است.
    سازنده این اندیکاتور (چارلز ادواردز)، هش ریبون را مهم ترین سیگنال خرید بیت کوین می نامد و بر این عقیده است که وقتی ماینرها تسلیم بشوند بازار خرسی تمام شده و مهم ترین سیگنال خرید را میتوانید از این اندیکاتور بگیرید.
     این فرآیند (نقطه تسلیم ماینرها) با تقاطع میانگین متحرک ساده ۳۰ روزه به زیر میانگین متحرک ساده ۶۰ روزه آغاز شده که هشداری مبنی بر ورود به دوره تسلیم ماینرها صادر خواهد کرد. در طرف مقابل هنگامی که میانگین سبک‌تر (۳۰ روزه)، میانگین سنگین (۶۰ روزه) را به سمت بالا قطع کند، شاهد پایان دوره تسلیم ماینرها خواهیم بود. این اتفاق نشان‌دهنده این است که احتمالاً دریافت سیگنال خرید از اندیکاتور نزدیک خواهد بود. تأییدیه نهایی مبنی بر ورود به بازار و موقعیت خرید، تقاطع دو اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۱۰ و ۲۰ روزه خواهد بود. در واقع به صورت خلاصه سیگنال خرید از اندیکاتور هش ریبون در سه مرحله ایجاد می‌شود:
    نقطه آغاز تسلیم ماینرها: میانگین متحرک ساده ۳۰ روزه به زیر میانگین متحرک ۶۰ روزه رفته و نمودار قرمز می‌شود.
    پایان دوره تسلیم ماینرها: میانگین متحرک ساده ۳۰ روزه به بالای میانگین متحرک ساده ۶۰ روزه می‌رود. در این حالت نقطه سبز روشن خواهد شد و نمودار نیز به رنگ سبز در می‌آید.
    بازیابی مومنتوم حرکت صعودی قیمت بیت کوین: میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه رفته و نقطه خرید به رنگ آبی در می‌آید.
    طبق پیشینه تاریخی که از این اندیکاتور وجود دارد به وضوح نشان میدهد که این اندیکاتور توانسته به خوبی و به بهترین نحو سیگنال خرید را صادر کند.
    نمای کلی پیشینه تاریخی این اندیکاتور، می بینید که پس از پایان یافتن دوره تسلیم ماینرها وارد بازار صعودی شده ایم.
    نقطه تسلیم ماینرها در عکس زیر نحوه ورود به نقطه تسلیم ماینرها را مشاهده میکنیم.
    نقطه تسلیم ماینرها در عکس زیر نیز طریقه پایان یافتن بازار خرسی و ورود به بازار گاوی را مشاهده میکنیم.
    نقطه تسلیم ماینرها در حال حاضر هم در نقطه تسلیم ماینرها هستیم، آیا نمیخواید به این اندیکاتور ایمان بیارید؟ عکس زیر را مشاهد کنید...
    نقطه تسلیم ماینرها
    البته این رو هم در نظر بگیرید که مقدار اعتماد با مقدار سرمایه رابطه عکس داره....هر چه سرمایه بیشتر اعتماد کمتر.... مدیریت سرمایه یادتون نره. اگر بیست میلیون دارید نرید بر این اساس بیست میلیونتون رو بیت کوین خرید بزنید، کسی بیست میلیون خرید میزنه که اگر از دست بره براش مهم نباشه نه اینکه کل سرمایتون رو نابود کنید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
سیما شریفی
سیما شریفی
1 سال قبل

عالی بود ممنون

کوروش
کوروش
1 سال قبل

لایک فور یو

Hadi Nazari
Hadi Nazari
1 سال قبل

ممنون از توضیحات کامل تون درود بر شما که این همه زحمت کشیدی

امین حدیدچی
امین حدیدچی
1 سال قبل

عالی بود ممنون