تحلیل حجمی اتریوم

1 سال قبل ethereum اتریوم
0
  • 1 سال قبل
    #آموزشی 

    نشانه های حجمی چه میگویند؟؟

    نزدیکترین تارگت قیمتی که قیمت بعد از بازیابی بهش میرسه ۱۷۵۰ هست، حالا دلایلم چیه؟؟؟ به چه دلیلی قیمت بازیابی میشه و چرا این قیمت؟؟؟؟

    تو این تصویر خط کنترلی ولوم پروفایل روی ۱۷۵۰ قرار گرفته و قیمت بعد از یه کندل قرمز و ریزش شارپی تو گره پرحجم ۱۷۱۲، حمایت شده.

    در ولوم پروفایل: خط کنترلی(poc) نشاندهنده قیمتیست که بیشترین میزان خرید و فروش در اون قیمت اتفاق افتاده و گره های پرحجم  نشاندهنده میزان بالای خرید و فروش هستند. از روی گره های پرحجم میتوان محدوده های حمایتی رو با دقت بیشتری رسم کرد. 

    در حجم سنتی شاهد یک میله حجمی بزرگ قرمز هستیم، میله های حجمی خیلی بزرگ، معنیشون بر خلاف رنگشونه، یعنی در اینجا اون حجم بزرگ قرمز علاوه بر فروشنده ها نشانه حجم بزرگی از خریداران بوده که فعال شدن و جلوی ریزش بیشتر قیمت رو گرفتن.

    با دیدن میله حجمی بزرگ قرمز به این نتیجه میرسیم که قیمت حمایت شده و بزودی مقداری از ریزش قیمت جبران میشه؛ ولوم پروفایل نشان میده که نزدیکترین تارگت قیمتی محدوده ۱۷۵۰ خواهد بود.

    در تحلیل قبلی گفته بودم قیمت رشدی تا حدود ۱۸۳۰-۱۸۵۰ خواهد داشت و حد ضرر ۱۷۰۰ هست، دیروز شدوها باعث فیلد شدن تحلیل قبلی شدن.

    الان جهت بازار مشخص نیست و معلوم نیست این فقط یک اصلاح در روند صعودی بود یا اینکه روند صعودی به پایان رسیده و دیدن مجدد قیمت ۱۷۵۰، بوسه خداحافظی خواهد بود؟؟؟

    وقتی قیمت به ۱۷۵۰ برسه، اون نحوه رسیدن قیمت به اون محدوده و از روی نشانه های حجمی میشه جهت قیمتو حدس زد.
    @volume_tradingg کانالمه تو تلگرام در  مورد حجم خوانی و تحلیل زمانی و قیمتی.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه