دیدار در دهکده جهانی

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
6
قیمت هدف: 28,800$
  • 1 سال قبل
    داووس دهکده کوچکی در سوئیس است که سالانه میزبانی مجمع جهانی اقتصاد را برعهده دارد؛ نشستی که مجموعه‌‌‌ای چندهزارنفری از رهبران سیاسی و اقتصادی جهان و چهره‌‌‌های برجسته کسب‌وکارها را در خود جای داده است. آوازه این دهکده به‌واسطه برگزاری این اجلاس به سطح جهان رسیده، تا آنجا که این اجلاس را به همین نام می‌‌‌شناسند. این اجلاس به‌رغم کوتاه بودن از اهمیت زیادی برخوردار است و در حاشیه آن دیدارهای مهمی صورت می‌گیرد. این انجمن پس از دو سال کناره‌گیری به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرانجام پنجاه و سومین نشست خود را در روز دوشنبه ۱۵‌ژانویه آغاز کرد و این نشست تا ۳۰ ژانویه نیز ادامه خواهد داشت. این مجمع که با نام داووس از ژانویه سال ۱۹۷۱ شروع به فعالیت کرده است، از برترین مقامات پولی و مدیران مختلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی تشکیل شده و در رشته کوه آلپ سوئیس برگزار می‌‌شود که روز دوشنبه آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت . هدف اصلی این مجمع چیست؟ این نشست سعی دارد تا با بررسی‌های به‌عمل آمده در حوزه تورم، بحران انرژی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، تکنولوژی و... پلی برای رشد اقتصادی بیشتر در جهان ایجاد کند. البته در این میان برخی از مقامات برجسته در سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا علاوه بر همفکری در پیشبرد اهداف اقتصاد در مناطق خود، اختلافات سیاسی را نیز بهبود بخشند. موضوع اصلی داووس در سال ۲۰۲۳ چیست؟ این انجمن بحث سال جدید خود را به جنگ اوکراین و افزایش هزینه مواد غذایی و در نتیجه شتاب تورمی و شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن در اقتصاد جهان، اختصاص داد. به دنبال این موضوع یکی از اعضای شورای حاکمیتی بانک مرکزی اروپا افزود که باید در سال جدید با سیاست‌های خود از رکود فاصله بگیریم. باید به اقتصاد آمریکا و اروپا به عنوان دو قطب مهم جهانی، نگاهی انداخت. آمارها نشان می‌دهد که مناطق ذکر شده در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش هزینه مواد غذایی که بحث اصلی داووس بوده است باعث شده تورم افزایش ‌یابد و سبب وقوع رکود در این مناطق شود.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
Miss mina
Miss mina
1 سال و 2 ماه قبل

سلام خوبین ؟؟؟ من طبق تحلیل شما گراف خریدم ولی الان یخورده دل سرد شدم نمی دونم چی میشه به نظرتون امیدی هست

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  Miss mina

سلام سرکار خانم//با توجه به اینکه در کریپتو کارنسی ابتدای امر بیت شروع به صعود میکنه و در مرحله بعد اتریوم و سایر الت کوین ها با توجه به تثبیت قیمت بیت روند تصاعدی صعود خودشون رو طی میکنن.در صورتی که در نقطه ی مناسب و با حجم استاندارد ورود کردین پیشنهاد من صبر کردن هستش .خودم در قیمت 0.055 و با اهرم ورود کردم .نسخه من برای سرمایه و شخصیت فردی شما شاید مناسب نباشه و من با توجه به این که درمورد شما چیزی نمیدونم نمیتونم پیشنهاد 100% ارائه کنم.سوالی بود در خدمتم.

Miss mina
Miss mina
1 سال و 2 ماه قبل

سپاس از شما 🙏🌺

ساسان
ساسان
1 سال و 2 ماه قبل

عالی بود

محمود مرادی
محمود مرادی
1 سال و 2 ماه قبل

سلام وقت بخیر‌ میشه واضح تر بگید الان منظورتون صعود بود یا سقوط ؟؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل

سلام تا تعریف صعود و سقوط برای شما چه معنی بدهد؟ولی نظرم ضمن نوسان صعود هستش با توجه به کلیه پارامترهای درنظر گرفته شده شاید شما به اصلاح تا 18 هزار سقوط بگین ولی من به چشم اصلاح به اون نگاه کنم که قیمت میخاد در کانالهای پایین تر تثبیت قیمت وتولید کارکشن انجام بده در کل ریزش به 12000 رو شدیدا رد میکنم و پیشنهاد میکنم دنباله روی شاخص های اقتصادی باشین .از تکنیکال و تحلیل ان چین کمتر استفاده کنید.بیشتر اونها بدرد الان نمیخورن .اونا گذشته رو زیر نظر دارن و رفتار گذشته قیمت رو الگو برای اجرا در اینده قرار میدن.اینجا یه سوال مهم پیش میاد.ایا ما به لحاظ اقتصادی .سیاسی.رفتارهای ژئوپلیتیک و .... را در گذشته شاهد بودیم؟یا با شرایطی دست و پنجه نرم میکنیم که در دنیا سابقه حضور نداشته.مثلا تورم در برخی کشورهای اروپایی 10 درصد گزارش شده که در چندین سال گذشته سابقه نداشته.تورم در ژاپن در 40 سال گذشته سابقه نداشته و بسیاری از شاخص های دیگر هم ارقام جدید و تازه ای نسبت به گذشته دور نشان میدهند که عمر مثلا تحلیل ان چین برای مطالعه انها در گذشته کفاف نمیدهد پس بدرد امروز نمیخورد.باید بتونین سیاست های بانک های مرکزی رو نسبت به این شرایط پیش بینی کنید راه کارهای اونا و سیاستی که در دست خواهند گرفت باعث ورود سرمایه گذاران ازبازاری به بازار دیگر خواهد شد.بهتره باهوش و حاذق بود و بدونید در کجای این مدار زمان قرار دارید.