بولران بالای 1000 درصدی ارز GRT و چند پیشنهاد دیگر 2023/12/21

4 ماه قبل the-graph گراف
0
قیمت هدف: 2.88$
حد ضرر: 0.140000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 4 ماه قبل
    سلام و عرض ادب؛ چند نکته در خصوص بیت کوین و ارز GRT ارز GRT در موج 3 ایمپالس غیر ممتد (امواج الیوت سبک نئو ویو) می‌باشد و آماده پامپ بالای 1000 درصدی است (طی چند ماه) موج 1 شتابدار ممتد بوده، موج 2 بصورت 3 موجی زیگزاگ کشیده اصلاح داده، و موج 3 هم در ریز موج 3 می‌باشیم. در تایم هفتگی تقاطع طلایی MA (میانگین متحرک 50 و 200) شکل گرفته است. قیمت بالای ابر کومو تثبیت داده و آماده پرواز می‌باشد. حد ضرر: اگر قیمت زیر خط قرمز رنگ (سنکو اسپن B) یعنی حدود 0.14 برود و مدتی تثبیت بدهد، این تحلیل نقض می‎گردد و احتمال یک موج اصلاحی دیگر در تایم هفتگی بوجود خواهد آمد.در خصوص بیت کوین: به چند صورت می‌توان موج خوانی کرد: صعود تا بالای 70.000 ، سقوط تا 10.000 ، صعود تا حدود 48.000 الی 50.000 و سپس آغاز سقوط بنده احتمال بیشتر را به رنج بین 40.000 تا 50.000 می‌دهم و پس از آن سقوط شروع خواهد شد.ضمنا کاری به صعود یا سقوط بیت کوین ندارم، سعی می‌کنم ارزهای با پتانسیل رشد بالا را پیدا کنم. فرض می‌کنیم بیت قراره اصلاح سنگینی بده، معمولا در یک موج صعودی و قبل از شروع ریزش، بعضی از ارزها صعود بالای 1000 درصدی خواهند داشت. برای کسانی که قائل به سقوط بیت کوین هستند و ترس از خرید دارند، عرض می‌کنم، شاید بیت کوین چند ماه رنج بزند و بعضی از ارزها قله قبلی را (ATH) را فتح کنند.ارزهای پیشنهادی: GRT - IMX - NEAR - ROSE - KAVA - SFPفعلا سبد خرید بنده این ارزها است.

    تلقین و عمل کردن به این توصیه‌های مهم:

     

    صبر، قانع بودن (از خداوند زیاد بخواهیم، ولی طی چند سال)، برنامه 10 ساله جهت پولدار شدن (با اهرم در معاملات فیوچرز یک شبه نمیشه ره صد ساله رفت)، کنترل احساس ترس، کنترل احساس طمع، دوری از هیجان، تعیین حد ضرر، تعیین حد از دست دادن سود، افزایش علم و تجربه، سبد متنوعی از ارزها، میانگین سازی قیمت خرید (پله‌ای خرید کردن)، نداشتن حس انتقام از بازار، حفظ سرمایه مهمتر از کسب سوده، هولد چند ماهه زمانی که در یک PRZ ماژور وارد معامله شده‌ایم.

     

    - اگر هنوز در این بازار ضرر می‌کنید به این دلیل است که هنوز برای معامله در این بازار به حد کافی خبره و حرفه‌ای نشده‌اید.

     

    - در روانشناسی این اصل مهم وجود دارد که اگر رفتار و ویژگی‌های یک فرد موفق در هر زمینه‌ای را بررسی کرده و شما نیز مانند او رفتار کنید، قطعا همانند او موفق خواهید شد.  این اصل در مورد تریدرها نیز صدق می‌کند.

     

    - تریدر موفق به ستاپ معاملاتی خود پایبند است.

     

    - موسسات اغلب با استفاده از کامپیوترها معامله می‌کنند. کامپیوترها هیچگاه بر اساس احساسات معامله نمی‌کنند. پس اگر به یک ستاپ نگاه کرده و احساستان به شما می‌گوید معامله‌ای را انجام دهید، هیچگاه آن را انجام ندهید.

     

    - تا الگوها بصورت کامل مشخص نشده‌اند، ترید نکنید.

     

    - در بازارهای مالی باید همانند یک شکارچی در کمین نشسته و به موقع وارد عمل شوید.سلامت و پرسود باشید. 2023/12/21

     
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه