پیشنهاد معاملاتی KSM/USDT

1 سال قبل kusama
36
قیمت هدف: 65$
حد ضرر: 34.85$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    بسم الله الرحمن الرحیم. سلام و وقت بخیر .......نمودار 1 روزه KSM/USDT  را مشاهده میکنید. قیمت از کف 21.5 دلار شروع به صعود با مونتوم و زاویه ی قابل قبول موفق به شکست مقامت داینامیک بلند مدت شده و بالای میانگین 100 روزه و در کانال قیمتی 30 دلار شروع به انباشت و تولید کارکشن کرده.در ادامه مشاهده میکنید قیمت با شکست مقاومت استاتیک و همزمان میانگین 200 روزه به عنوان کلاستر مقاومتی قوی اکنون در قیمت 43 دلار حضور دارد.همچنین حضور پین بارها در تایم 1 ساعته و 4 ساعته و همچنین الگوی کندلی هامر با شدوی بلند به شکست فروشندگان و خریدارانی مصمم برای ادامه روند صعودی اشاره میکند. ما به وضوح شاهد دیدن نشانه های صعودی در چارت این ارز هستیم.الاایحال با توجه به دلایل مذکور پیشنهاد ورود به معامله خرید از محدوده 43 تا 36 دلار با رعایت مدیریت سرمایه و هیجان و حد ضرر 34.85 دلار و با هدف اول 57 دلار و هدف دوم 65 دلار را به دوستان نوسان گیر دارم. من به محدوده خرید اشاره کردم نه خرید در یک نقطه و انشاالله دوستان توجه کرده باشند و از خرید و فروش هیجانی خوداری کنند.مدیریت سرمایه و ریسک و هیجان 70% چرخه سوداوری در مارکت را شامل میشود و قطعا مباحث فنی در اولویت های بعدی یک معامله گر حرفه ای قرار دارد.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

36 دیدگاه
Abas
Abas
1 سال قبل

سید خیلی باخت دادم حیف شد حد ضررم رد شد 😪

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Abas

سلام منم حد خوردم حاج عباس . میترسم بگم اشکال نداره بگی چقدر پرویی ولی در کل تو سودم .بازاره دیگه... همیشه هم بکام نیست باید حجم رعایت بشه اگه بیغرض باعث ضررت شدم معذرت میخام.حلال کن. اولین های کامنت من توی اکانتم درباره مدیریت سرمایه بود. بزرگای این بازار هم حد ضرر میخورن اصلا وجود داره که فعال بشه .مهم اینه که وقتی ضرر میکنیم چقدر از دست میدیم و وقتی سود میکنیم چقدر بدست میاریم.اگه نسبتش 1 به 3 باشه خوب نگرانی از فعال شدن حد ضرر هم بی اثر خواهد بود.

Abas
Abas
1 سال قبل

شما که تاج سری آقا سید به نظرتون میتونم ضررمو با فلوکی جبران کنم؟

Abas
Abas
1 سال قبل

سلام ببخشید من مزاحم وقت شما میشم ولی داریم به حد ضرر نزدیک میشیم خود شما فروختین ؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Abas

سلام نخیر آقا عباس حد محدوده 34.5 رو رعایت کن و بهش پایبند باش، منم هنوز دارم. یکم صبوری کن

Abas
Abas
1 سال قبل

سلام و خسته نباشید آقا سید به نظرتون خارج بشیم یا صبر کنیم پله ای وارد شدم ولی همچنان نزولیه

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Abas

سلام، به نظر من صبر کن. ریزش سنگین دور از انتظاره. اصلاحات طبیعیه.

تنها
تنها
1 سال قبل

سلام اقا سید بنظرتون علت قرمز پوش شدن بازار چی میتونه باشه وتا کی میتونه ادامه داشته باشه

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  تنها

به نظر من گذرا است و از 23500 تا 22900 حمایت میشه. شاخص های PMI کشور آمریکا مثبت شدند و به نظر من باعث اصلاحات روی بیت میشن و گذرا هست. نگران نباشین ما ریزش های سنگین نداریم. از خرید و فروش هیجانی خودداری کنید و صبور باشین و طی اصلاحات ضمن مدیریت سرمایه خریدار باشیم و قطعا باید به حد ضرر ایده آل پایبند بود.

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

آقای هاشمی وقتتون بخیر امیدوارم ایام به کامتون باشه،سوالی داشتم البته جسارت بنده رو ببخشید،در مورد ارز انکر پروتکل با در نظر گرفتن سنگینی سقوط ترا آیا با توجه به کاربردی بودن این ارز و نیاز بازار به ارزهای خدماتی اماکن ریکاوری و بازگشت وجود داره یا همچنان تحت تاثیر سقوط قرار میگیره؟
البته اکثریت کارشناسان امید به ترمیم بازار و بازگشت اعتماد دارن،چه بسا پروژه هایی بودن که با موفقیت از شکست ها درس گرفته و ریکاوری داشتن،نظر شما در این مورد به چه سمتی هست؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Hasan Talavari

سلام حسن آقا منم فکر میکنم روزی بنیاد لونا ریکاوری خواهد شد و شاید این موضوع جایی خودش باعث رشد بیت بشه چرا که سال گذشته به خاطر افتضاح این ارز ریزش کرد. ولی ترجیح میدم روی اون سرمایه گذاری نکنم. چون دچار فرسایش سرمایه میشه و بقینا زمان بر هستش تا اعتماد سرمایه گذارن به این ارز برگرده. بعضی شاید ریسک پذیرتر باشن و سرمایه گذاری کنند.

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

بنیاد لونا بعد از سقوط داره اصلاحات زیادی رو انجام میده و هنوز حمایت های زیادی داره،صرافی بزرگی مثل بایننس حتی حمایتش میکنه،اکثرا میدونیم باید یا لونا یا ftx احیا بشه تا امید به بازار برگرده و شاهد بولران بعدی باشیم،تحقیقاتی که بنده انجام دادم احتمالا بعد از اعلام قوانین رگولاتوری جدید و تعهد لونا احتمال اینکه لونا احیا بشه بیشتر از ftx هست،لونا شلکی خصوصی کمی داره طرف حسابش اکثراً دولتی هست که میتونه با مذاکرات راضیشون کنه،احتمال بعدی که هست در اواسط تابستان احتمال مهاجرت انکور به پلتفرم دیگه ایی هست و اینکه خودش باعث میشه ریسک به ریوارد منطقی بنظر بیاد،با تمام اینا در بازه زمانی حداقل یک سال نظر شما چیه؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Hasan Talavari

ممنون من راجع بهش تحقیق نکرده بودم اطلاعات خوبی دادی. متشکرم شاید من هم کمی سرمایه گذاری کردم برای بلند مدت. مسلما قیمتش زیر ارزش ذاتی است ولی شاید خواب سرمایه داشته باشیم.

morteza banimahd
morteza banimahd
1 سال قبل

سلام اقای هاشمی ، ممنونم از توضیحات خوبتون و این مهرتون که وقت میذارید بی منت .
من با توجه به تحلیل هایی که کردم و البته در حال آموزش هستم
بین doge و comp موندم که کدوم رو بخرم ؟
حدود ۳۰۰ دلار هم پول دارم و به شدت نیاز مالی دارم و نمیخوام احساستی و هیجانی عمل کنم .
شما چه پیشنهادی بهم دارید ؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل

سلام آقا مرتضی، برادرم به نظر من سرمایه گذاری عجله برنمیداره، پیشنهادات من مستلزم صبر و کنترل هیجان و مدیریت ریسک هست و شما بهتره برای بازدهی بهتر صبور باشین... اگر شرایطی که ذکر شد با شخصیت شما و سرمایه شما مطابقت داره و مسءولیت ریسک اون رو پذیرا هستین پیشنهاد من خرید matic. Flow. Near. Theta. Xtz و.... به دید نوسان حداقل 1 ماهه است. سرمایتون رو تقسیم بندی کنید و برای هر کدام 3 پله ورود در نظر بگیرید با توجه به نمودار روزانه و فواصل ورود رو با استراتژی خودتون کالیبره کنید. از تحلیل های من هم در رابطه با ارزهای مذکور میتونین استفاده کنید (طی پستهای قبلی). خواهشی که دارم تک ارز نباشین تا دچار فومو و حس عقب ماندن از سود کردن نشوید، و از سبد ارزی استفاده کنید و حتما مدیریت سرمایه کنین طوری که اگر استاپ و حد ضرر فعال شد مبلغ قابل توجهی متضرر نشین. و با معاملات تون احساس راحتی داشته باشین. به عنوان مطلب آخر به ارز متیک داخل سبدتون بیشتر بها بدین، من پتانسیل رشد خوبی در این ارز میبینم.امیدوارم سودآوری شما رو ببینم.

Abas
Abas
1 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید آقای هاشمی زمانی که این پیامو میفرستم قیمت حدودا 45 دلار هستش پیشنهاد خرید میدید ؟
برای کوتاه مدت خرید خوبی هستش یا خیر؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Abas

سلام وقت شما بخیر، بله میزان سرمایه ای که قصد خرید از این ارز رو دارین رو به 3 قسمت تقسیم کنید و پله اول رو وارد بشین. از حد ضرر ایده آل استفاده کنید و به اون پایبند باشین، توصیه میکنم تمام سرمایتون رو وارد معامله یک ارز نکنید و تنوع ارز داشته باشین تا دچار فرسایش سرمایه و احساس فومو نشین. محدوده پیشنهادی و محدوده حد ضرر طی تحلیل به اون اشاره شده و با استراتژی خودتون بهینه سازی کنید. امیدوارم معاملات سودآوری داشته باشین.

Naser
Naser
1 سال قبل

سلام آقای هاشمی از تحلیل‌هاتون خیلی تشکر میکنم و آرزوی سربلندی برای شما دارم ودودو را خروج بزنم گربه

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Naser

سلام آقا ناصر، ایجاد حرکت های اسپایک و پامپ تمایل ادامه مسیر قیمت رو به همان سمت نشون میده، اصلا عجله نکن. مواظب شیطنت مارکت میکر برای فعال کردن حد ضرر خریداران کوتاه مدت باش و از ورود و خروج پلکان استفاده کن، حتما مدیریت سرمایه کن. اگه طی حرکت قبلی موفق به سیو سود حداقلی شدین میتونین در قیمت‌های پایین تر به همون میزان وارد بشین. در یک روند صعودی قوی اولین تلاش‌ فروشندگان برای چرخش قیمت شکست خواهد خورد و ما حداقل تا سقف کوتاه مدت قبلی در کوتاه مدت بالا خواهیم رفت. نظر من صعود به محدوده های بالاتر هستش. بازم تمایلات قیمت و الگوها رو مد نظر داشته باش. اگر در مولتی تایم ایجاد پرچم صعودی مشاهده کردین نسبت به حرکات اندازه گیری شده به نسبت درصد از کف موج صعودی امیدوار باشین. انشاالله موفق باشی.

Naser
Naser
1 سال قبل

. ممنون آقای هاشمی

7toei
7toei
1 سال قبل

سلام آقا سید خسته نباشید
ممنون بابت راهنمایی آتون
من تازه با تحلیلاتو ن آشنا شدم
تعدادی بیبی دوج و فلوکی خرید زدم
تو ضرر هم نیستم خدا رو شکر به نظرتون نگهداری کنم یا بفروشم منتظر تحلیلهای شما باشم با اونا خرید بزنم ممنونم از راهنمایی هاتون

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  7toei

بی بی دوج رو مانیتور نکردم ولی فلوکی پتانسیل رشد 100 داره به نظرم نگهدار سود خوبی بهت میده. توی صفحه خودش چندروز پیش یه تصویری از چارت هفتگی و حمایت ها و مقاومتش گذاشتم.

ساسان
ساسان
1 سال قبل

سلام جناب هاشمی به نظر شما امروز اصلاح بیشتری در بازار داریم یا بیتکوین به مقاومت ۲۵۲۰۰ دوباره حمله میکنه؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  ساسان

من زمانی پیام شما رو میخونم که قیمت 24900 هستش و یقینا به جواب سوالتون رسیدین