• ارزدیجیتال
  • اخبار فوری
  • ۵ ارز دیجیتال برتری که باید در این هفته آنها را رصد کرد: بیت کوین (BTC)، یونی سواپ (UNI)، لونا (LUNA)، تتا (THETA)، فایل کوین (FIL)
۵ ارز دیجیتال برتری که باید در این هفته آنها را رصد کرد: بیت کوین (BTC)، یونی سواپ (UNI)، لونا (LUNA)، تتا (THETA)، فایل کوین (FIL)

۵ ارز دیجیتال برتری که باید در این هفته آنها را رصد کرد: بیت کوین (BTC)، یونی سواپ (UNI)، لونا (LUNA)، تتا (THETA)، فایل کوین (FIL)

اگر صعودهای صورت گرفته بتوانند بیت کوین را به بالاترین سطح جدید خود برسانند، یونی سواپ، لونا، تتا، و فایل کوین، در مقایسه با رقبای خود، احتمالاً عملکرد بهتری خواهند داشت.

طی روزهای گذشته، بیت کوین با توقف و ایستایی شدیدی در نزدیکی سطح ۶۰،۰۰۰ دلار مواجه شده است. این امر نشان می دهد که فعالان بازار، در این سطوح محتاط هستند و ممکن است برای افزایش قیمت و شروع مرحله بعدی روند صعودی به محرک مثبتی نیاز باشد.

یکی از تحولاتی که می تواند موجب صعود بیت کوین شود این است که برزیل ردپای کانادا را دنبال کرد و در مورد راه اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین، چراغ سبز نشان داد. صندوق قابل معامله (ETF) توسط QR Asset Management مدیریت خواهد شد و انتظار می رود خرید و فروش را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ شروع کند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
پریناز جمالی
 مشاهده منبع خبر
CoinTelegraph
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه