|
{"ecosystem":{"name":"\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645\u200c","tags":[["optimism-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0627\u067e\u062a\u06cc\u0645\u06cc\u0633\u0645"],["ethereum-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0627\u062a\u0631\u06cc\u0648\u0645"],["rehypothecated-crypto","\u0648\u062b\u06cc\u0642\u0647\u200c\u06af\u0630\u0627\u0631\u06cc \u0645\u062c\u062f\u062f"],["bnb-chain-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0628\u06cc\u200c\u0627\u0646\u200c\u0628\u06cc"],["arbitrum-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0622\u0631\u0628\u06cc\u062a\u0631\u0648\u0645"]]},"noparent":{"tags":[["staking","\u0633\u0647\u0627\u0645\u200c\u06af\u0630\u0627\u0631\u06cc"],["stablecoin","\u0627\u0633\u062a\u06cc\u0628\u0644\u200c \u06a9\u0648\u06cc\u0646"],["defi","\u062f\u06cc\u0641\u0627\u06cc"],["asset-backed-stablecoin","\u0627\u0633\u062a\u06cc\u0628\u0644\u200c\u06a9\u0648\u06cc\u0646\u200c\u0647\u0627\u06cc \u0628\u0627 \u067e\u0634\u062a\u0648\u0627\u0646\u0647 \u062f\u0627\u0631\u0627\u06cc\u06cc"],["usd-stablecoin","\u0627\u0633\u062a\u06cc\u0644\u200c\u06a9\u0648\u06cc\u0646 \u06cc\u0648\u0627\u0633\u200c\u062f\u06cc"],["metis-andromeda-ecosystem","Metis Andromeda Ecosystem"],["mantle-ecosystem","Mantle Ecosystem"],["manta-pacific-ecosystem","Manta Pacific Ecosystem"],["scroll-ecosystem","Scroll Ecosystem"],["kava-ecosystem","Kava Ecosystem"],["xlayer-ecosystem","Xlayer Ecosystem"]]}}
|
دکتر حسین اگه امکانش هست شماره تماس بذارین ممنون.
میشه یکی تحلیل سایرن رو بگو
سلام دکتر حسین.خوبی؟منظورت playsout هست؟بابا من چند روزه خریدم ولی کلا تو ضررم.بنظرت اگه بخواد رشد کنه تا چند تومن میره بالا؟ممنون میشم راهنماییم کنین
مصطفی من رو ۴ خریدم تو چی ۲۰۰ ملیون الان تو ضررم
احتمالا حدود ۲۶۲۰ تا ۲۶۵۰ برگرده ولی بازم تحقیق کن
بلس ایشالا امشب یه پامپ بزرگ بزنه ،ای خدااا
خیلی ضرر دارم
این ارز خسته میکنه بعد بر میگرده
تا عربستان سعودی

دوستان ارز پلی هر کی داره نگهداره یه نزول مختصر داره و مجدد روندش صعودی میشه صبر داشته باشید
منم همینطور ، احتمالا اون حجم ها هم دارن خالی میکنن و حجم ورود نیست