وضعیت فعلی اتریوم

7 ماه قبل ethereum اتریوم
0
بازه زمانی: میان مدت
  • 7 ماه قبل
    تحلیل اتریوم:

    تحلیل قبلی نظرم این بود که قیمت تا حدود ۱۷۴۰ بازیابی میشه و تحلیلم دقیق و نقطه زن از آب دراومد، البته بعدش که قیمت بالای ۱۷۰۰ بود آپدیت گذاشتم ولی سایت، تایید نکرد.

    حالا وضعیت فعلی چه جوریه؟؟

    وضعیت فعلی قیمت به چه شکل هست و بیشترین احتمال ممکن چیه؟؟؟

    وضعیت فعلی: از نشانگر حجم ولوم پروفایل استفاده کردم تا حجم خرید و فروش بدست بیاد، در این موج (یعنی جایی که اولین بار قیمت به محدوده ۱۶۰۰ برخورد کرد و دومین بار که الان هست) فعلا حجم بالای خرید و فروش تو ۱۸۷۰ بوده ولی در قیمتهای فعلی(محدوده ۱۶۰۰) قیمت داره رنج میزنه و حجم خرید و فروش، بمرور داره بیشتر میشه.

    پیش بینی مسیر آینده از روی وضعیت فعلی: 
    از لحاظ ولوم پروفایل نیاز هست که خط کنترلی به پایین نمودار منتقل بشه ولی دیگه نمیشه با استفاده از ولوم پروفایل تخمین زد که چه اتفاقی میافته و رفتار قیمت تخمینا به چه شکل میشه.

    با استفاده از پرایس اکشن و rsi میبینیم که احتمال خیلی زیادی وجود داره قیمت مجددا محدوده تقریبی ۱۵۸۰ رو لمس کنه، طی همین روزا وقتی خط کنترلی ولوم پروفایل به پایین منتقل بشه به احتمال زیاد یه بازیابی قیمت خواهیم داشت و مقداری رشد رو انتظار دارم.

    این تحلیل در تایم ۴ ساعته بود ولی فراموش نکنیم که تایم فریم های بالاتر، دید واضح تر و روشنتری از مسیر قیمت بهمون میدن. تحلیل قبلی که در تایم روزانه انجام دادم و تو کانال گذاشتم فعلا معتبره و هنوز اتفاقی نیفتاده که بی اعتبار بشه.

    لینک کانالم: @volume_tradingg
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه