تحلیل اتریوم: بیشترین احتمال برای قیمت

8 ماه قبل ethereum اتریوم
0
قیمت هدف: 1,740$
حد ضرر: 1,620$
بازه زمانی: میان مدت
  • 8 ماه قبل
    مسیر قیمت با بیشترین درصد احتمالی: 

    ابتدا وضعیت کلی چارت رو بررسی میکنیم.

    از لحاظ اندیکاتور rsi: یه واگرایی مخفی ضعیف تو rsi و قیمت بوجود اومده که با فلش سیاه مشخص کردم ولی بعدش یه واگرایی آشکار و قوی که با رنگ قرمز زدم.

    از لحاظ ولوم پروفایل: گره حجمی قوی تو محدوده قیمتی ۱۶۰۰ بوجود اومده و معلومه که خرید و فروشهای زیادی صورت گرفته. بزبان خودمون بخوایم ترجمه کنیم میشه این: دستهای ضعیف فروختن و پول هوشمند و دست قوی خریده البته نمیشه به این راحتی قضاوت کرد شایدم اون حجم حجم تریدرهای کال شده و لیکوئیدیها باشه.

    از لحاظ نشانه های حجمی: میله حجمی خیلی بزرگی بوجود اومده که تو ریزش قبلی قیمت به همین محدوده بوجود نیومده بود، این میله حجمی قسمت بزرگیش مربوط به خریدارهاست.

    و اما مسیر قیمت: با توجه به نشانه هایی که در چارت دیده میشه احتمال زیادی هست قیمت تا محدوده ۱۷۴۰ بازیابی بشه و اصلاح قیمت صورت بگیره. 

    اصلاح قیمت هم در موج صعودی اتفاق میافته هم موج نزولی. زمانی که rsi به پایین ترین سطوح ریزش میکنه بعدش به احتمال زیاد قیمت مقداری از مسیر رو برمیگرده بالا.
    در ریزشهای شدید؛ اصلاح قیمت اینه که مقداری صعود قیمت داشته باشیم و در صعودهای قوی هم مقداری ریزش قیمت اتفاق میافته تا قیمت اصلاح و تعدیل بشه. الانم بدلیل ریزش شارپی یه اصلاح قیمت ممکنه در پیش باشه و صعود تا حدودای ۱۷۴۰.


    لینک کانال: @volume_tradingg 
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه