کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:
  • ارزدیجیتال
  • تحلیل ها
  • اگر ریپل تنها 30 درصد، معادل 7 تریلیون دلار، از سهم بازار جهانی سوئیفت را تصاحب کند، قیمت آن می‌تواند به 500 دلار برسد.
Babi

اگر ریپل تنها 30 درصد، معادل 7 تریلیون دلار، از سهم بازار جهانی سوئیفت را تصاحب کند، قیمت آن می‌تواند به 500 دلار برسد.

۱ سال قبل xrp ریپل
قیمت هدف: 500$
  • ۱ سال قبل
    بر اساس گزارشی تحت عنوان ریپل بخرید و نگه دارید، یکی از مدیران شرکت بزرگ ولز کارگو به نام شانون تورپ به تازگی در اظهارنظری گفته است اگر ریپل تنها 30 درصد، معادل 7 تریلیون دلار، از سهم بازار جهانی سوئیفت را تصاحب کند، قیمت آن می‌تواند به 500 دلار برسد.
    بر اساس مقاله ای در ایران بروکر:
    مروری بر گزارش ریپل از چشم انداز 250 تریلیون دلاری ارز دیجیتال تا سال 2027
    چشم‌انداز پرداخت‌های جهانی با تمرکز قوی بر تجربه کاربر و رابط‌ کاربری مدرن برای پاسخگویی به تقاضای گسترده برای خدمات بانکداری دیجیتال، دستخوش تحول قابل‌توجهی شده است. گزارش ریپل بر نیاز به بهبود در زیرساخت‌های اساسی که جابجایی یکپارچه وجوه از یک حساب به حساب دیگر را تسهیل می‌کند، تاکید می‌کند.
    یکی از مهم‌ترین یافته‌های این گزارش این است که فناوری کریپتو و بلاک چین می‌تواند کارایی انتقال پول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. نظرسنجی‌های انجام‌شده برای گزارش جدید ریپل در سال 2023 نشان می‌دهد که 44 درصد از کارشناسان معتقدند که پرداخت‌ها نیروی محرکه پذیرش ارزهای دیجیتال خواهد بود و تراکنش‌های فرامرزی به‌عنوان یک مورد استفاده کلیدی شناسایی شده‌اند.سیستم‌های رایج فعلی برای تراکنش‌های فرامرزی نه تنها کند هستند، بلکه گران هستند و گاهی اوقات تسویه حساب آنها چند روز طول می‌کشد. در مقابل، فناوری‌های بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال یک شبکه جهانی را ارائه می‌دهند که پرداخت‌های فوری، کم هزینه و شفاف را در هر زمان و هر مکان در دسترس می‌سازد. ریپل اشاره می‌کند که پرداخت‌های فرامرزی یک جنبه حیاتی و چالش برانگیز در اقتصاد جهانی است و سیستم‌های سنتی حمایت‌کننده از آن قدیمی و ناکارآمد شده‌اند. برای رسیدگی به این مسائل، این گزارش استفاده از فناوری بلاک چین را برای دستیابی به پرداخت‌های جهانی بدون اصطکاک، ساده‌سازی قابلیت همکاری بین توکن‌ها یا زنجیره‌های مختلف پیشنهاد می‌کند.