پیشنهاد معاملاتی IOTA/USDT

1 سال قبل iota
12
قیمت هدف: 0.390000$
حد ضرر: 0.190000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    به نام خدا.سلام و عرض ادب........نمودار 1 روزه IOTA/USDT  را مشاهده میکنید.قیمت پس از طی یک موج صعودی به تولید کارکشن به مدت 1 ماه در محدوده 0.20 تا 0.25 پرداخته و در روزهای اخیر تلاشهایی برای فرار از این رنج قیمتی صورت گرفته که همزمان میشود با شکست میانگین 200 روزه.همچنین قیمت در حال عبور از  مقاومت استاتیک بلند مدت خود در محدوده 0.25 میباشد که شکل گیری الگوهای پایین دستی و همچنین ماندگاری و انباشت احتمال  خروج از این محدوده را نمایان میکند. به نظر من به عنوان نوسان گیر در ادامه شاهد صعود تا محدوده 0.40 خواهیم بود همچنان که هدف الگوهای اندازه گیری شده هم این محدوده قیمتی را نشانه رفته.پیشنهاد من خرید طی محدوده 0.25 تا 0.21  با مدیریت سرمایه و به صورت پلکان و حد ضرر قرار دادن محدوده 0.19 و هدف نواحی 0.4 به دوستان نوسان گیر است. ضمنا دوستان ریسک پذیر میتوانند از حد ضرر تنگ تر هم استفاده کنند.هدف کلی نشان دادن پتانسیل رشد بود و دوستان نقاط ورود و خروج رو با استراتژی خودشون بهینه سازی کنند و از مدیریت سرمایه به عنوان وزنه ای ثابت در تمام معاملات خود استفاده کنند.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

12 دیدگاه
baby doge
baby doge
1 سال قبل

سلام استاد بنظرتون چه تاریخی خبر آپدیت میاد قرار بود مارس اعلام کنن، ممکنه تو همین هفته رشد کنه ، خبری دارید از این ارز

baby doge
baby doge
1 سال قبل

سلام استاد هاشمی عزیز الان برای خرید خوبه روی .2566 و چند روزه رشد میکنه

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

شما اینهمه بهمون لطف دارین و دانسته هاتون رو از ما دریغ نمیکنین،امیدوارم زندگیتون سرشار عشق و برکت باشه،میخواستم در جبران لطف شما بنده هم پیشنهادی بهتون بدم هر چند شما استاد همه ی ما هستین،در مورد اتریوم با توجه به حرکت و آپدیت اتریوم تا قبل از اینها روزانه 14000 اتر قابل استخراج بود ولی بعد از آپدیت ها و مرج این عدد به 700 میرسه،از نظر تعداد و سرعت تراکنش ها با تکنولوژی جدید تعداد تراکنش ها در ثانیه از چندصد عدد به صدهزار میرسه،از لحاظ مصرف انرژی 98/7 درصد کاهش پیدا میکنه،کارمزد بزودی کاهش چشمگیری خواهد داشت و این یعنی درصد بالایی از شانس رو داره که رتبه یک بازار بشه یا حداقل در بازه زمانی یک الی سه سال قیمتی حداقل 50 درصد بیت و بیشتر رو داشته باشه که این به معنی قیمت چند ده هزاری هست،امیدوارم برای سرمایه‌گذاری بلند مدت توجه ویژه ایی بهش داشته باشین البته بعد از تحقیق خودتون

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Hasan Talavari

سلام حسن آقا، ممنون بابت راهنمایی و نظرات سازنده که قرار میدی تا من و بقیه دوستان بتونیم استفاده کنیم. قطعا اتریوم جز لاینفک سبد بلند مدت سرمایه گذاری همه ما خواهد بود. از هم افزایی شما ممنونم. امیدوارم شاهد ادامه این روند همکاری برای بهره وری بهتر جمع باشیم.

Hasan Talavari
Hasan Talavari
1 سال قبل

مرسی از تحلیل خوبتون،سوالی داشتم با توجه به ترند شدن هوش مصنوعی بنده ولی امسال رو سال web3 و p2e میدونم،در حالت کلی کرپیتو به چندتا چیز برای جذب اعتماد و افزایش حجم بازار خودش نیاز داره، اول به قانون گذاری بین المللی دوم به اجرای کامل بستر web3 که دنیای پرداخت و سهام رو متحول میکنه و ارز دیجیتال رو کاربردی تر میکنه،با توجه به حرکت دنیا به سمت انرژی سبز دیگه ماین کردن به فراموشی سپرده میشه و احتمالا p2e جایگزین بشه به طرق مختلف،همونطور که در جریانین حرکت اتریوم در لایه دوم و آپدیت هاش به همین سمت هست و آپدیت جدید هم سرعت تراکنش ها و هم تعدادشون چند هزار برابر کرده و دیگه ماینرها باید به فراموشی سپرده بشن،بزرگترین مصرف انرژی کریپتو مربوط به ماینرهاست و سد بزرگی در برابر پیشرفتش که داره برطرف میشه،نظر شما چیه؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  Hasan Talavari

ممنونم.به نظر من فناوری‌های جدید باید اجرایی بشه، مورد آزمون و خطا قرار بگیره و مدتی از پیدایش اون بگذره تا بشه بهش اعتماد کرد. فرایند ماینینگ (استخراج با روش اثبات کار) درسته که به تجهیزات گران و استفاده از برق نیازمنده ولی امنیت بالاتری نسبت به سیستم اثبات سهام داره،در سیستم اثبات سهام چنانچه تعداد کاربران کم باشه احتمال حمله 51 درصد وجود داره و این تمرکز و ریسک برای اون به عنوان ضعف بیان میشه. من فکر میکنم صنعت ماینینگ جز جدایی ناپذیر کریپتو خواهد بود و این صنعت هم هرساله فناوری‌های جدید و تولید تجهیزات بروز رو در جهت مصرف بهینه برق و صرفه جویی ان برای ثابت نگه داشتن سهم خودش از مصرف انرژی رو ارتقا بده. فعلا راه حل مناسب جایگزین که بشه با اون صورت مساله قبلی (ماینینگ) رو پاک کرد.به مرحله بررسی و اجرا و شناسایی باگ و خطا نرسیده. استفاده بیت از الگوریتم اثبات کار باعث ایجاد ارزش اون شده. برای بدست آوردن متاع با ارزش (btc) قطعا باید هزینه پرداخت کرد.

حمید نمازی
حمید نمازی
1 سال قبل

سلام سیدجان تشکربابت وقتی که میگذاری تا دوستان متضرر نشن🌹

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل

سلام. آقا حمید، ممنون.

7toei
7toei
1 سال قبل

سلام آقای هاشمی
به نظرت من بیبی دوج و فلوکی را بدم‌ایوتا بخرم

ممنون میخوام دو ماه بمونه کدوم رو پیشنهاد میدید

ساسان
ساسان
1 سال قبل

دیدگاهتون در مورد جلسه FOMC امشب چیه
اصلاح بیت یا حمله دوباره به سطح 25200

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال قبل
پاسخ  ساسان

سلام صبح دیروز یکی از اعضای فدرال به بیانیه اشاره کرد که نظر فدرال ادامه مسیر سیاست های پولی قبلی است، نکته این صورتجلسه فقط اشاره به احتمال بالابردن نرخ بهره به میزان.0.5 درصد بود. باید منتظر آمار تورمی مارس آمریکا بود به نظر من این تاریخ شاید کمی ترس رو در بازار بیشتر کنه. در حمله بعدی به قیمت 25200 فکر میکنم اوردرهای فروش زیادی نمانده و این مقاومت هم شکست خواهد خورد.

ساسان
ساسان
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
اقای هاشمی به نظر شما امشب با انتشار امار فدرال شاهد ریزش بیشتر خواهیم بود یا روند کوتاه مدت صعودی ؟