MK13

سلام به معامله گران، سرمایه گذاران و دلالان نمودارها 📈📉

۱ سال قبل bitcoin بیت کوین
  • ۱ سال قبل
    • *توجه* این تحلیل متعلق به من نیست و فقط برای اطلاع رسانی براتون گذاشتم
    در تحلیل امروز، نگاهی به فراکتالی می اندازیم که از سال 2018 تا 2019 طی چند ماه روی بیت کوین پخش شد . فراکتال‌ها می‌توانند برای ارائه ایده‌ای درباره نحوه رفتار اکشن قیمت پس از روندهای خاص بسیار مفید باشند، جایی که خطوط روند در ارتباط با استراتژی فراکتال بسیار مفید هستند . من فکر می‌کنم نمودار کاملاً توضیحی است، اما در بخش نظرات سؤالات خود را برای من مطرح کنید.
    من معتقدم تعادل مهمی بین تجزیه و تحلیل خط روند / تجزیه و تحلیل نمودار و تحلیل شاخص فنی وجود دارد. من آن تحلیل روند را پیدا کردم ( خطوط روند ، منطقه پشتیبانی و ناحیه مقاومت ) برای بلند مدت واقعا مفید است، در حالی که شاخص های فنی می توانند برای کوتاه مدت بسیار مفید باشند. توجه به این نکته مهم است که تحلیل امروز روی کوتاه مدت متمرکز است، به عبارت دیگر بیش از 3 ماه نیست. با توجه به تجزیه و تحلیل فنی من در روز گذشته در مورد BTC ، من انتظار دارم که قیمت برای مدت فوری اصلاح شود.
    دیروز، دو شاخص فنی مورد علاقه من را مورد بحث قرار دادیم: باندهای صعودی فونیکس و بولینگر . آنها با هم به فشار شدید فروش کوتاه مدت اشاره می کنند. خرس‌ها کنترل را برای مدتی فوری به دست گرفته‌اند و به گفته BBands، 19K توقف احتمالی بعدی برای کوتاه‌مدت است .