کوروش

بروزرسانی تحلیل FTT توکن اف تی ایکس

۱ سال قبل bitcoin بیت کوین
بازه زمانی:
  • ۱ سال قبل
    همانطوریکه در تحلیل قبل خدمتتون عرض کردم : انتظار میرفت قیمت از محدوده 1.7 به سمت 2.7 حرکت کنه که شاهد این روند رو به رشد بودیم . اکنون برای درک بهتر روند آتی ، از طریق چنگال اندروز تحلیل رو ادامه میدم :

    پس از رسم چنگال مشاهده کردم که روند آتی میتونه در سه حالت روی بده . لازم به ذکر هستش که حالتهای زیادی برای دنباله روند میشه متصور بود ولی با توجه به اینکه سالهای طولانی از کارم با چنگالهای اندروز بوده میتونم این سه حالت ممکن رو متصور باشم .

    در حالت نخست : قیمت از نقطه فعلی با شکست میدلاین چنگال به سمت بالای چنگال کشیده خواهد شد و در این حالت مقاومت 3 دلاری نیز با کندلهای بزرگ شکسته می شود و شاهد افزایش قیمت تا محدود پنج دلار خواهیم بود

    در حالت دوم : ابتدا قیمت اندکی افت نموده و تا محدوده 2.1 دلار ریزش کرده سپس به سمت میدلاین چنگال یا محدوده 3 دلار رشد خواهد داشت و با توجه به اینکه میدلاین مقاومت بزرگی است ممکن است از همان محدوده بازگشت نماید و یا با شکست میدلاین از 3 دلار عبور کرده و به بالای چنگال کشیده شود .

    در حالت سوم : قیمت با افت به کف چنگال با حمایت کف چنگال همراه می شود و با فروش نهنگ ها شاهد شکست حمایت و ریزش قیمت و خروج از کف چنگال خواهیم بود که در اینصورت توصیه به فروش و خروج می باشد . 

    نتیجه گیری : احتمال رشد قیمت بسیار بیشتر از افت قیمت می باشد . . . . .   

    نکته : تحلیل تکنیکال برآوردی از نظرات تحلیلگر و استفاده از الگوها و اندیکاتورها می باشد که میتواند فیل شود .