• ارزدیجیتال
  • ایده ها
  • فناوری جدید کراس چین سواپ یا تبادل بین بلاکچینی در صرافی غیرمتمرکز ooe رونمایی خواهد شد

فناوری جدید کراس چین سواپ یا تبادل بین بلاکچینی در صرافی غیرمتمرکز ooe رونمایی خواهد شد

1 سال قبل openocean اوپن اوشن
0
  • 1 سال قبل
    کراس چین سواپ چیست؟

    اوپن اوشن بزودی از این قابلیت پرده برداری خواهد کرد در dex ooe
    فناوری کراس چین یکی از موثرترین راه‌حل‌ها برای تسهیل قابلیت همکاری بین شبکه‌های بلاک چین است. این فناوری نوظهور، انتقال ارزش و داده را بین دو یا چند شبکه بلاک چین تسهیل می‌کند.
    افزایش سریع برنامه‌های کاربردی برخی از رایج‌ترین شبکه‌ها که با استانداردهای بلاک چین کار می‌کنند از جمله بیت‌کوین، اتریوم و سولانا منجر به بوجود آمدن چندین مشکل کلیدی شده است. مشکل این است که با اینکه این شبکه‌ها کاربر را قادر می‌سازند تا توکن‌های خود را بر روی بلاک چین معامله کند، اما چندین محدودیت اقتصادی و فنی اساسی در هنگام نیاز به گسترش آن نیز دارند. در نتیجه این محدودیت‌ها، کاربران معمولاً نمی‌توانند از مزایای کامل فناوری بلاکچین بهره‌مند شوند زیرا این زنجیره‌ها به طور جداگانه عمل می‌کنند. با این حال، معرفی فناوری Cross Chain این مشکلات را با تسهیل قابلیت همکاری بین شبکه‌های بلاک چین و امکان برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری داده‌ها برای کاربران برطرف می‌کند.
    پروتکل کراس چین همکاری بین شبکه‌های مختلف بلاک چین را تسهیل می‌کند و امکان تبادل داده بین چندین شبکه را فراهم می‌کند. از طریق این پروتکل، کاربران می‌توانند بدون دخالت واسطه‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، بلاکچین‌هایی که شبکه‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند ارزش و داده را بین یکدیگر انتقال دهند.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه