با luna چه اتفاقی می افتد؟

1 سال قبل terra-luna-v2 ترا (لونا)
9
  • 1 سال قبل
    سلام خدمت عزیزان، امیدوارم که حالتون خوب باشه. داشتم یک مقاله در رابطه با پامپ اخیر لونا میخوندم و به نظرم جالب اومد، گفتم با شما هم به اشتراک بذارم، امیدوارم که مفید واقع بشه. در کریپتو، ما اغلب شاهد گردش پول از یک ارز به ارز دیگر هستیم، بنابراین مهم است که هنگام معامله، سعی کنیم جلوتر از جریان پول باشیم.
     ما اغلب می بینیم که جریان های مختلفی به دنبال یکدیگر می آیند. اول، پول از فیات به بیت کوین (و امروزه اغلب اتریوم) جریان می یابد. بعد از اینکه آنها افزایش یافتند، پول شروع به گردش می کند. ابتدا، پول به سمت سرمایه‌های کلان، سپس به سرمایه‌های متوسط ​​و در نهایت به سمت سرمایه‌های خردتر می‌رود، جایی که چرخه از نو شروع می‌شود.
    با luna چه اتفاقی می افتد؟ شکل دیگری از جریان پول زمانی است که پول در یک بخش خاص می چرخد. به عنوان مثال، در یک دوره خاص، ممکن است تمرکز روی DeFi باشد. در این مدت شاهد پامپ کوین ها یکی پس از یک دیگر خواهیم بود که در واقع یک فرآیند پیوسته چرخش همان پول از ارز به ارز است.
    در حال حاضر چه چیزی را در LUNC و LUNA می بینیم؟
    همانطور که می دانیم LUNC و LUNA مستقیماً به یکدیگر مرتبط هستند که در جریان پول منعکس می شود.
    نمودار LUNC-USDT 1 ساعته
    با luna چه اتفاقی می افتد؟ LUNC تقریباً 600٪ رفته بالا و بسیاری از مردم اکنون ارزهای خود را نقد می کنند. این در نزولی شدن ارز لونا که در حال حاضر دارد منعکس شده است. همانطور که بدون شک می توانید درک کنید، در زمان صعود LUNC پول زیادی به دست آمد، و بنابراین پول زیادی به عنوان سود تضمین شده توسط معامله گران آزاد می شود. اما این پول کجا می رود؟
    نمودار 1 ساعته LUNA-USDT
    با luna چه اتفاقی می افتد؟ از آنجایی که LUNC و LUNA اشتراکات زیادی دارند، منطقی است که سود حاصل از LUNC به LUNA تبدیل شود، چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم. پس از شروع فروش در LUNC، ما بلافاصله شاهد یک پامپ در LUNA بودیم. این ما را به این باور می رساند که سود از LUNC به LUNA سرازیر شده است و باعث ایجاد پامپ تقریباً 300٪ شده است.
    چگونه می توانید از این سود ببرید؟
    هنگامی که یک سکه افزایش تصاعدی را تجربه می کند، می توانید انتظار داشته باشید که پس از معکوس شدن سکه، شاهد کاهش شدیدی باشید. این به سادگی به دلیل اثر گلوله برفی است، زمانی رخ می دهد که مردم شروع به کسب سود می کنند. همانطور که در بازار باتجربه تر می شوید، می توانید تلاش کنید تا از بازار پیشی بگیرید. وقتی می بینید که یک سکه در مدت کوتاهی صدها درصد پامپ می شود، می توانید شروع به یافتن سکه هایی کنید که با این سکه رابطه دارند و چرخش پول را پیش بینی کنید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

9 دیدگاه
حسین قاسمی
حسین قاسمی
1 سال قبل

درود برشما بسیار آموزنده بود👌👌👌👌

Plan Z
Plan Z
1 سال قبل

🙏🏻🌹

MrAlpine.Lunatics
MrAlpine.Lunatics
1 سال قبل

سلام ممنون از شما مطلب مفیدی بود

Plan Z
Plan Z
1 سال قبل

🙏🏻🌹

hosseinjangy
hosseinjangy
1 سال قبل

احسنت عالی بود

Plan Z
Plan Z
1 سال قبل
پاسخ  hosseinjangy

🙏🏻🌹

Habib
Habib
1 سال قبل

سلام‌ در تراست ولت اسمشو سرچ‌ کردم بالا نیومد

Plan Z
Plan Z
1 سال قبل
پاسخ  Habib

اگه با سرچ کردن نیومد بالا میتونید کانتراکت آدرسش رو از سایت کپی کنید و دوباره تو نوار جستجو، سرچ کنید.

Plan Z
Plan Z
1 سال قبل