|
{"industry":{"name":"\u062d\u0648\u0632\u0647 \u0641\u0639\u0627\u0644\u06cc\u062a","tags":[["ai-big-data","\u0647\u0648\u0634 \u0645\u0635\u0646\u0648\u0639\u06cc \u0648 \u0627\u0628\u0631\u062f\u0627\u062f\u0647\u200c\u0647\u0627"],["identity","\u062a\u0634\u062e\u06cc\u0635 \u0647\u0648\u06cc\u062a"],["cybersecurity","\u0627\u0645\u0646\u06cc\u062a \u0633\u0627\u06cc\u0628\u0631\u06cc"]]},"ecosystem":{"name":"\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645\u200c","tags":[["ethereum-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0627\u062a\u0631\u06cc\u0648\u0645"],["near-protocol-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0646\u06cc\u0631 \u067e\u0631\u0648\u062a\u06a9\u0644"],["polygon-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u067e\u0627\u0644\u06cc\u06af\u0627\u0646"],["cosmos-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u06cc\u062a\u0645 \u06a9\u0627\u0632\u0645\u0627\u0633"],["bnb-chain-ecosystem","\u0627\u06a9\u0648\u0633\u06cc\u0633\u062a\u0645 \u0628\u06cc\u200c\u0627\u0646\u200c\u0628\u06cc"]]},"noparent":{"tags":[["privacy","\u062d\u0631\u06cc\u0645 \u062e\u0635\u0648\u0635\u06cc"],["defi","\u062f\u06cc\u0641\u0627\u06cc"],["oracles","\u0627\u0648\u0631\u0627\u06a9\u0644\u200c\u0647\u0627"],["analytics","\u062a\u062c\u0632\u06cc\u0647\u200c\u0648\u062a\u062d\u0644\u06cc\u0644"],["binance-smart-chain","BNB Smart Chain"],["zero-knowledge-proofs","Zero Knowledge Proofs"]]}}
|
درمورداین ارزAIOتحقیق کنیدفقط تروخدا تن ماهی خوردین اینجافازنهنگ نگیرین کل خریدهمه به صدمیلیوننمیرسه باخریدقیمت فرق نمیکنه ولی خداکنه بشه یک هم وطن اوضاعش خوب بشه ارزAIOیاهرارزدیگه قماره فقط بایدخدابخوادکه روزیت بشه بعد اشغال ترین ارزپولدارت میکنه
یکی زد تو خال
سلام خوبی؟ میتونی درمورد ارز ووجک و یولدو بهم یه تحلیل بدی ؟ ممنون میشم
دوستان گرویتی رو دریابید ، پرقدرت رشدش رو شروع کرده.احتمالا در آینده نزدیک همه رو شوکه کنه.
خواهشا هر کسی توصرافی ارز پلاس خرید میکنه مواظب باشه چون کلا کلاه برداریه
کم سیناپس سینا پس بگین اینم مثل اون ارزهای دیگه ول میکنه پایین
سیناپس ترکید پشماممممم



Heima
حال کردید تحلیل رو
سلام دوست عزیزمنظورت ارزALLOهست