تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های بیت کوین کجاست؟

تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های بیت کوین کجاست؟

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته به‌دنبال عبور از مقاومت ۴۸,۰۰۰ دلاری بود. با این حال، نوسانات این ارز دیجیتال به گونه‌ای بود که زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ باقی ماند. کمی قبل قیمت بیت کوین توانست تا ۴۸,۲۵۰ دلار پیش رود.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین پس از رسیدن به اوج ۴۸,۲۵۰ دلاری، به زیر حمایت‌های ۴۷,۵۰۰ و ۴۷,۰۰۰ دلار سقوط کرد. پس از این اتفاق، شاهد سقوط به زیر حمایت ۴۶,۵۰۰ دلاری هم بودیم و کف قیمت در ۴۶,۵۴۹ دلار تشکیل شد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در نزدیکی فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی معامله می‌شود. این فیبوناچی در سقوط از ۴۸,۲۴۵ به ۴۶,۵۴۰ دلار تشکیل شده است.

از سوی دیگر، بیت کوین در حال حاضر زیر ۴۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. ۴۶۵۰۰ دلار یکی از حمایت‌های کلیدی پیش روی بیت کوین است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

اگر قیمت به زیر ناحیه حمایتی ۴۶,۵۰۰ دلار برسد، احتمال تشدید روند نزولی وجود دارد. حمایت اصلی بعدی ۴۵,۵۰۰ دلار خواهد بود. در صورت شکسته‌شدن این حمایت، می‌توان انتظار کاهش تا ۴۵,۰۰۰ دلار را داشت. هدف بعدی قیمت پس از این حمایت، ۴۲,۰۰۰ دلار است.

در صورتی که بیت کوین بالای حمایت ۴۶,۵۰۰ دلار باقی بماند، احتمال آغاز یک جهش دیگر وجود دارد. در صورت جهش ۴۷,۲۰۰ اولین مقاومت بیت کوین خواهد بود. ۴۷,۴۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت پراهمیت این ارز دیجیتال عمل می‌کند. این سطح نزدیک به فیبوناچی ۵۰ درصدی است که در سقوط اخیر تشکیل شده بود.

۴۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم مقاومت اصلی بیت کوین است. بسته‌شدن قیمت در بالای این سطح و تثبیت آن راه را برای یک جهش قابل‌توجه در کوتاه‌مدت باز می‌کند.

شاخص مکدی (MACD) در منطقه صعودی قرار دارد و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم پایین‌تر از ۵۰ با فاصله زیادی در حال نوسان است.

۴۶,۵۰۰ و ۴۵,۰۰۰ دلار حمایت‌های اصلی هستند و ۴۷,۲۰۰، ۴۷,۴۰۰ و ۴۸,۰۰۰ دلار هم به‌ترتیب به‌عنوان مقاومت‌های پیش روی بیت کوین عمل می‌کنند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
h.m
h.m
2 سال و 6 ماه قبل

درود بر بچه های گل ارز دیجیتال و اقای فلاح و مطالب خوبشون

حسن مرادی
حسن مرادی
2 سال و 6 ماه قبل

این دیگه چه جور تحلیل کردنه ؟! حتی نگفتی احتمال صعود بیشتره یا سقوط . فقط اگر فلان بشه شاید بهمان بشه !!

مریم میرزایی
مریم میرزایی
2 سال و 6 ماه قبل

99 درصد این به اصطلاح تحلیلگرا همینن
تحلیلاشون توش صدتا اما و اگر و شاید داره که بیت به هر سمتی رفت بیان بگن خب دوستان همونطور که انتظار داشتم بیت فلان شد و دیدین گفتم دیدین گفتم

امیر مرادی
امیر مرادی
2 سال و 6 ماه قبل

همینه دیگ تحلیله باید دید قیمت کجا میره تا یذره بعدشو پیش بینی کنی،مگه نوستراداموسه