بیش از ۳۲,۰۰۰ بیت کوین از صرافی بیتمکس خارج شد

بیش از ۳۲,۰۰۰ بیت کوین از صرافی بیتمکس خارج شد

پس از شکایت دولت آمریکا از مدیران ارشد صرافی بیت مکس (BitMEX)، سرمایه‌گذاران بیش از ۳۲,۰۰۰ واحد بیت کوین را از این صرافی خارج کردند.

به گزارش «The Block»، این بیت کوین‌ها ارزشی معادل ۳۳۵ میلیون دلار دارند. فلیپ گردول (Philip Gradwell)، ‌اقتصاددان ارشد بلاک چین در شرکت چینالیسیس، روز گذشته ضمن افشای این حجم از برداشت‌ها در صرافی بیت مکس، عنوان کرد که این مسئله باعث افزایش ۲۵ درصدی نقدینگی در بازار بیت کوین می‌شود.

به‌گفته گردول، بخشی از این بیت کوین‌ها به صرافی جمینی (Gemini) و دیگر صرافی‌های شناخته‌شده منتقل شده‌اند. بخشی از این بیت کوین‌ها نیز به صرافی‌هایی با کیف پول‌های شخصی ارسال شده‌اند. به‌عقیده گردول، برداشت‌های بیشتری نیز در آینده از این صرافی انجام خواهد شد.

کوین متریکس (CoinMetrics) نیز ضمن اشاره به ۳۷,۰۰۰ بیت کوینی که از صرافی بیت مکس برداشت شده است، عنوان کرد که ارزش تقریبی این بیت کوین‌ها ۳۸۷ میلیون دلار است. گفتنی است که اختلاف میان اعداد ارائه‌شده توسط کوین متریکز و چینالیسیس به منابع اطلاعاتی مختلف آنها باز می‌گردد.

حجم برداشت‌ها از بیت مکس
حجم برداشت‌ها از بیت مکس

این برداشت‌ها پس از آن صورت گرفت که کمیسیون معاملاتی معاملات آتی آمریکا (CFTC) و دادگستری این کشور شکایتی را علیه برخی از مدیران اصلی بیت مکس از جمله مدیرعامل این صرافی، آرتور هیز (Arthur Hayes)، مطرح کردند. در متن این شکایت آمده است که این افراد به گرداندن غیرقانونی صرافی و نقض قوانین متهم هستند. مأموران دادگستری آمریکا ساموئل رید (Samuel Reed) را نیز که مدیر ارشد فناوری بیت مکس است در ماساچوست دستگیر کردند.

سخنگوی شرکت HDR Global Trading، شرکت مادر صرافی بیت مکس، اعلام کرده است که در دادگاه در مقابل این اتهامات دفاع می‌کند. او در مصاحبه خود گفت:

به‌شدت با تصمیم سخت‌گیرانه دولت آمریکا برای طرح شکایت مخالفیم و قصد داریم با قدرت نسبت به این اتهامات از خود دفاع کنیم.

در حال حاضر و با وجود برداشت‌های گسترده از این صرافی، بیت مکس چیزی بین ۱۳۵,۰۰۰ تا ۱۷۰,۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد. مسئله‌ای که نشان می‌دهد بسیاری از کاربران این صرافی، حداقل تا حالا، دست به اقدامی نزده‌اند. داده‌های تازه نشان می‌دهد که ارزش قراردادهای مشتقه این صرافی با کاهش چندانی همراه نبوده است.

در حال حاضر، قراردادهای آتی بدون سررسید بیت مکس به مقدار ۱۶ درصد، معادل ۱۱۹ میلیون دلار، کاهش یافته است و در محدوده ۶۲۷ میلیون دلار قرار دارد. از سوی دیگر، قراردادهای آتی بدون سررسید اتریوم با کاهشی ۳۷ درصدی (معادل ۶۰ میلیون دلار) به ۱۰۳ میلیون دلار رسیده است.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
siavashnam
siavashnam
3 سال قبل

باید منهدم بشه این صرافی کلاه بردار