Matin

لایت کوین یک کالا، نه اوراق بهادار!

۱ سال قبل litecoin لایت کوین
قیمت هدف: 170$
بازه زمانی:
  • ۱ سال قبل
    سلام و درود
    امروز کمیسیون بورس و اوراق بهادار به بسیاری از ارز های مهم ضربه زد
    BNB, BUSD, SOL و چندین ارز دیگر اوراق بهادار یا امنیتی هستند.
    BNB
    - BUSD
    - SOL
    - ADA
    - MATIC
    - FIL
    - ATOM
    - SAND
    - MANA
    - ALGO
    - AXS
    - COTI
    چندی پیش لایت کوین درکنار بیت کوین و اتریوم به یک کالا تبدیل شد و حالا در قانون گذاری ارز های دیجیتال یک قدم از بهترین های بازار جلوتر است
    توکن های امنیتی
    وضعیت در مورد توکن های امنیتی متفاوت است. توکن‌های امنیتی دارایی‌های مبتنی بر توکن هستند و به وضوح به این صورت تبلیغ می‌شوند. بنابراین مقامات ناظر از نظر مقررات با آنها مانند اوراق بهادار سنتی رفتار می کنند. به عنوان مثال، شرکت ها موظف به ایجاد یک دفترچه به اصطلاح اوراق بهادار هستند. قبل از اینکه به آنها اجازه صدور توکن های امنیتی داده شود، مقامات نظارتی باید با این موضوع موافقت کنند. سپس به صدور توکن های امنیتی، پیشنهادات توکن امنیتی یا STO می گویند.
    توکن های پرداخت
    توکن های پرداخت، ارزهای دیجیتال کلاسیک مانند بیت کوین ، مونرو و لایت کوین هستند. آنها مشمول هیچ تعهد پروژه ای نیستند. هدف آنها به نسبت همه کاره است. توکن‌های پرداخت معمولاً زنجیره بلوکی خود را دارند که «موجودی حساب»، یعنی تاریخچه تراکنش‌ها، روی آن ثبت می‌شود.
    هدف از توکن های پرداخت، پرداخت است. آنها بر این اساس دارای ویژگی های پول مانند هستند.
    توکن های کاربردی
    توکن‌های سودمند کوپن‌های دیجیتالی هستند که به مالک آن‌ها حق دسترسی به یک پلتفرم را می‌دهند. اغلب اوقات، شرکت‌ها خدمات اختصاصی را به توکن‌های کاربردی مرتبط می‌کنند، مانند فعال‌سازی عملکردها در یک برنامه. طبق گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، توکن های ابزار ممکن است انگیزه مالی نداشته باشند. این بدان معناست که ناشر نباید به سرمایه گذاران وعده هیچ نوع بازدهی بدهد.
    با این حال، بحث در مورد طبقه بندی قانونی توکن های ابزار در ایالات متحده همچنان ادامه دارد. به گفته جی کلیتون، رئیس SEC، تمام توکن‌هایی که از طریق ICO صادر می‌شوند، اوراق بهادار هستند .