رشد ۶۴۰درصدی قیمت بیت کوین پس از آخرین بریک اوت اندیکاتور DCA

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
2
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    محیط سروت (singhsoro)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال با انتشار نمودار بالا در توییتر خود نوشت که بریک اوت اندیکاتور متوسط هزینه دلاری (DCA) نشانه‌ای از شروع احتمالی یک بازار صعودی قدرتمند است.
    این اندیکاتور سود و زیان روزانه خریدارانی را اندازه‌گیری می‌کند که به‌طور فرضی، طی یک ۳۶۵ روز گذشته، روزانه یک دلار بیت کوین خریده‌اند.
    این تحلیلگر افزود از لحاظ تاریخی پس از آنکه این بریک اوت در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ رخ داده است، به‌ترتیب شاهد افزایش ۷٬۴۰۰درصدی، ۱۶۰درصدی و ۶۴۰درصدی قیمت بیت کوین بوده‌ایم.
    سروت در پایان خاطرنشان کرد که امروز چهارمین باری است که این اتفاق از شروع یک بازار صعودی قدرتمند خبر می‌دهد.

    منبع: توییتر
    بریک اوت اندیکاتور متوسط هزینه دلاری نشانه‌ای از شروع احتمالی بازار صعودی بریک اوت اندیکاتور متوسط هزینه دلاری نشانه‌ای از شروع احتمالی بازار صعودی
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
حسین قاسمی
حسین قاسمی
1 سال قبل

همه چیز در بازار دیجیتال غیر منتظره است....یا یک صعود غیر منتظره یا یک رکود .....ولی با مستندات موجود احتمال روند صعودی قوی‌تر از نزولی هست،و هرچه به هاوینگ نزدیکتر بشیم صعود به ما نزدیکتر میشه،و من فک میکنم تا اواسط ۲۰۲۴به نقاومت ۴۲۰۰۰برسیم و مدت زیادی رو دراین قیمت و پایین‌تر از ۴۲۰۰۰رنج خواهد زد و شایدم ۲۰۲۳رو زیر ۴۲۰۰۰به پایان برسونه و حوالی زمان هاوینگ قدرت بگیره تا سقف جدید رو تثبیت کنه،یا حق

Mdmzf
Mdmzf
1 سال قبل

سلام خسته نباشین داداش معلوم نیس یکی میگه نزولیه تحلیل میذاره یکی تحلیل میکنه صعودیه چطور فرق میکنه تحلیلها