۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
1
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    بیت کوین
    ۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
    قیمت بیت کوین در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) تا سطح حمایت مهم ۲۱٬۴۸۰ دلاری سقوط کرد. اگر خریداران بخواهند بار دیگر کنترل بازار را در دست بگیرند، قیمت باید از میانگین متحرک ۲۰ روزه (۲۲٬۳۲۴ دلار) عبور کند. مقاومت بعدی سطح ۲۲٬۸۰۰ دلار خواهد بود که با گذر از آن، بیت کوین می‌تواند عبور از مقاومت ۲۴٬۲۵۵ دلار را مجدداً آزمایش کند.
    انتظار می‌رود که فروشندگان با تمام توان از منطقه ۲۴٬۲۵۵ تا ۲۵٬۲۱۱ دلاری دفاع کنند،؛ زیرا عبور قیمت بیت کوین از این محدوده می‌تواند نشانه‌ای احتمالی از تغییر روند باشد.
    در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۰٬۳۴۷ دلار) سقوط کند، فروشندگان کنترل بازار را در دست خواهند گرفت. پس از این اتفاق، احتمال سقوط دوباره قیمت به منطقه حمایتی مهم ۱۶٬۰۰۰ تا ۱۸٬۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.
     
    پالیگان
    ۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
    روند صعودی میانگین‌های متحرک پالیگان نشان می‌دهد که خریداران کنترل بازار را در دست دارند. اگرچه واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی می‌تواند مایه نگرانی باشد، اما نشانه مثبتی هم وجود دارد و آن این است که فروشندگان نتوانسته‌اند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار) برسانند. این اتفاق، احتمال عبور از محدود ۱.۳ تا ۱.۳۵ دلاری را افزایش می‌دهد.
    اگر خریداران موفق شوند قیمت را به بالای محدوده ۱.۳ تا ۱.۳۵ دلاری برسانند، پالیگان می‌تواند حرکت صعودی خود را تا سطح ۱.۵ دلار و سپس به سمت ۱.۷ دلار آغاز کند. در مقابل، سقوط و بسته‌شدن قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار)، مسیر را برای کاهش احتمالی قیمت تا حمایت ۱.۰۵ دلاری باز خواهد کرد.
     
    هدرا هش‌گرف
    ۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
    هدرا هش‌گرف در کوتاه مدت عملکرد بهتری نسبت به بیشتر ارزهای دیجیتال بزرگ بازار داشته و توانسته از مقاومت ۰.۰۸ دلاری عبور کند. افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۷ دلار) و حضور شاخص قدرت نسبی در منطقه اشباع خرید نشان می‌دهد که بازار در کنترل خریداران است. با این حال، سایه بلند کندل قیمت در ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) بیانگر فروش بخشی از بازار در اوج‌های مقطعی است.
    اگر خریداران بتوانند مقاومت ۰.۰۸ دلاری را به حمایت تبدیل کنند، هدرا ممکن است یک حرکت صعودی جدید به سمت ۰.۱۱ دلار را آغاز کند. اگر قیمت بتواند از این سطح نیز عبور کند، حرکت صعودی احتمالی تا ۰.۱۵ دلار ادامه خواهد یافت. در مقابل، کاهش قیمت به زیر سطح ۰.۰۸ دلاری نشان می‌دهد که فروشندگان فشار فروش خود را حفظ خواهند کرد و در نتیجه احتمال سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۷ دلار) وجود خواهد داشت.
     
    لیدودائو
    ۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
    خریداران در چند روز گذشته، قیمت لیدودائو را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۳۲ دلار) حفظ کرده‌اند که نشان‌‌دهنده حفظ احساسات مثبت در میان معامله‌گران و خرید در کف‌های قیمتی است.
    تلاش خریداران برای عبور از مقاومت مهم ۳ دلاری، احتمالاً با فشار گسترده فروشندگان مواجه خواهد شد؛ زیرا عبور از این سطح، احتمال جهش قیمت تا ۴ دلار را افزایش خواهد داد. با این حال، افزایش تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۳۲ دلار) و شاخص قدرت نسبی در ناحیه مثبت (بالای ۵۰)، بیانگر برتری خریداران است.
    در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۳۲ دلار) برسد، این احتمال وجود دارد که لیدودائو برای چند روز در محدود ۱.۷۲ تا ۳ دلاری در نوسان باشد.
     
    بیت‌دائو
    ۵ ارز دیجیتالی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
    حفظ قیمت بیت‌دائو بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۵ دلار) نشان می‌دهد که خریداران عجله‌ای برای ذخیره سود ندارند. سایه بلند کندل در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) اما نشان می‌دهد که بیت‌دائو هنوز از محدوده خطر خارج نشده است و فروشندگان در حال فروش در محدوده ۰.۶ دلاری هستند. آن‌ها دوباره تلاش می‌کنند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۵ دلار) برسانند. در این شرایط، احتمال کاهش قیمت تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۸ دلار) وجود خواهد داشت.
    در مقابل، اگر قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۵ دلار) بازگردد، خریداران تلاش می‌کنند تا بار دیگر از مقاومت ۰.۶ دلاری عبور کنند. شکست و بسته‌شدن قیمت بالاتر از این سطح، احتمالاً نشانه‌ای از شروع روند صعودی خواهد بود و ممکن است قیمت بیت‌دائو را به ۰.۶۵ دلار و سپس به ۰.۶۹ دلار افزایش دهد.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال قبل

با سلام و احترام، لطفا ارزهایی رو که پیشنهاد میدید، در کنار اسم فارسی، نماد انگیسی اونها رو هم بنویسید. با سپاس فراوان.
ضمناً یک پیشنهاد دارم، لطف بفرمائید برای خواننده مطلب، با ذکر دلائل فاندامنتال و تکنیکال و سنتیمنتال انواع حالات صعود و سقوط را توضیح بفرمائید. شاید بعضی از دوستان حرفه‌ای هم فلان مورد را توجه نکرده باشند و شما میتونید هشدار بفرمائید. با سپاس فراوان