تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن

1 سال قبل بیت کوین
1
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    بیت کوین
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن
    قیمت بیت کوین بار دیگر به محدوده حمایتی بسیار مهم ۲۲٬۴۸۰ دلار (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) و ۲۲٬۸۰۰ دلاری بازگشته است. حفظ قیمت در این منطقه برای تداوم روند صعودی ضروری است.
    اگر روند صعودی ادامه یابد، خریداران تلاش می‌کنند تا قیمت بیت کوین را به بالای سطح ۲۴٬۲۵۵ دلاری برسانند و عبور از مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلاری را نیز امتحان کنند. انتظار می‌روند که فروشندگان برای کاهش قیمت در این سطح بسیار تلاش کنند، زیرا شکست مقاومت و بسته‌شدن قیمت بیت کوین بالای ۲۵٬۰۰۰ دلار می‌تواند نشان‌دهنده پایان بازار نزولی در دوره کنونی باشد.
    در مقابل، اگر قیمت به زیر ۲۲٬۸۰۰ دلار (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) کاهش یابد، شاهد اصلاح قیمت عمیق‌تری خواهیم بود. در این شرایط، بیت کوین می‌تواند تا سطح ۲۱٬۴۸۰ دلاری کاهش یابد و حمایت مهم بعدی نیز سطح ۱۹٬۶۹۷ دلاری (میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه) خواهد بود.
    اتریوم
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن
    قیمت اتریوم بین محدوده ۱٬۵۹۱ دلار (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) و ۱٬۶۸۰ دلاری در حرکت است. اگر اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، قیمت می‌تواند تا سطح ۱٬۵۰۰ دلاری کاهش یابد. اگر این سطح برای خریداران جذاب باشد، می‌تواند قیمت را برای چند روز در محدوده ۱٬۵۰۰ دلار تا ۱٬۶۸۰ دلاری حفظ کند.
     اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به زیر سطح ۱٬۵۰۰ دلاری برسانند، اتریوم شاهد اصلاح قیمت تا ۱٬۳۵۲ دلار خواهد بود. در مقابل، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۱٬۶۸۰ دلار افزایش دهند، احتمالاً شاهد جهش اتریوم به ۱٬۸۰۰ دلار و پس از آن به ۲٬۰۰۰ دلار خواهیم بود.
    کاردانو
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن
    سایه بلند کندل روزانه کاردانو در ۱۶ بهمن نشان می‌دهد که خریداران در تلاش هستند تا سطح ۰.۳۸ دلاری را به حمایت تبدیل کنند. پس از این، اگر خریداران بتوانند به‌سرعت قیمت را به بالای مقاومت ۰.۴۲ دلاری برسانند، روند صعودی کاردانو می‌تواند تا ۰.۴۴ دلار ادامه یابد که می‌تواند به‌عنوان یک مقاومت بزرگ در روند صعودی عمل کند. البته، تا زمانی که قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باشد، بازار در کنترل خریداران است.
    اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، می‌تواند خریداران کوتاه‌مدت را وسوسه کند که ذخیره سود کنند. این اتفاق می‌تواند قیمت کاردانو را در خطر سقوط به سطح ۰.۳۲ دلاری (میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه) قرار دهد.
    دوج کوین
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن
    قیمت دوج کوین در چند روز گذشته در محدوده ۰.۰۹دلاری (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) و ۰.۱ دلار در نوسان بوده است. از آنجایی که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوج کوین شیبی صعودی به خود گرفته و شاخص قدرت نسبی در منطقه مثبت باقی مانده است، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای سطح ۰.۱ دلاری برسانند، امکان افزایش قیمت تا ۰.۱۱ خواهد بود. این سطح یک مقاومت بزرگ است که شکست آن احتمال رشد قیمت تا ۰.۱۵ دلار را فراهم می‌کند.
    در مقابل، اگر قیمت دوج کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز سقوط کند، امکان کاهش قیمت تا سطح ۰.۸ دلاری (میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه) وجود خواهد داشت.
    بایننس کوین
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۸ بهمن
    پس از آنکه خریداران در ۱۶ بهمن، قیمت بایننس کوین را به ۳۳۳.۵ دلار رساند، فشار فروشندگان باعث شد تا قیمت دوباره تا سطح مقاومت ۳۱۸ دلاری اصلاح شود. اگر فروشندگان موفق شوند قیمت را به زیر سطح ۳۱۲ دلاری (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) برسانند، احتمال تدوام روند نزولی تا ۲۸۱ دلار (میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه) وجود خواهد داشت.
    در مقابل، اگر سطح ۳۱۸ دلاری به حمایت تبدیل شود و بایننس کوین به بالای ۳۳۸ دلاری برسد، قیمت می‌تواند تا ۳۶۰ دلار افزایش یابد. این سطح مقاومت بزرگی است که اگر توسط خریداران به حمایت تبدیل شود، امکان افزایش قیمت تا مقاومت بعدی در ۴۰۰ دلار وجود خواهد داشت.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
Yonescrypto
Yonescrypto
1 سال و 1 ماه قبل

با توجه به شکست خط روند در تایم هفتگی کاهش فشار خرید تایم روزانه انتظار می‌ره تا محدوده ۱۸هزار اصلاح کنه و سپس یه لگ صعودی دیگه بده تا محدوده ۲۷هزار تا ۳۰هزار تایم هفتگی تو چک کن دوست عزیز خیلی راحت میتونی به این نتیجه برسی با تشکر