مخالفت یونی سواپ با پیشنهاد جنجالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

مخالفت یونی سواپ با پیشنهاد جنجالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

یونی‌سواپ لبز (Uniswap Labs)، در نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تلاش‌های این نهاد برای گسترش تعریف «صرافی» ارزهای دیجیتال به منظور شامل شدن پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به چالش کشیده است. کاترین میناریک، مدیر حقوقی یونی‌سواپ لبز، با اشاره به رأی اخیر دیوان عالی آمریکا در خصوص قانون‌گذاری آژانس‌های فدرال، استدلال کرد که پیشنهاد SEC حتی بر این اساس معیوب بوده و اکنون بیش از پیش مشکل‌ساز است.

یونی‌سواپ در نامه خود تأکید کرده که تعریف گسترده‌تر SEC از پشتوانه قانونی برخوردار نیست و احتمالاً با چالش‌های حقوقی مواجه خواهد شد. این شرکت همچنین به دو پرونده اخیر SEC علیه بایننس و کوین‌بیس اشاره کرده که در آن‌ها دادگاه‌های فدرال نسبت به رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تنظیم مقررات کل صنعت ارزهای دیجیتال از طریق اقدامات اجرایی به جای قوانین شفاف، تردید نشان داده‌اند. یونی‌سواپ پیشنهاد کرده که SEC با توجه به تغییرات حقوقی اخیر، دوره نظرخواهی برای پیشنهاد خود را مجدداً باز کند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه