کامالا هریس در برنامه‌های انتخاباتی خود به ارزهای دیجیتال اشاره‌ای نکرد

کامالا هریس در برنامه‌های انتخاباتی خود به ارزهای دیجیتال اشاره‌ای نکرد

پس از بیش از یک ماه گمانه‌زنی، کامالا هریس (Kamala Harris) سرانجام فهرستی از مواضع سیاستی پیشنهادی خود را منتشر کرد، اما برخلاف انتظارات، هیچ اشاره‌ای به بیت کوین (BTC) یا سایر ارزهای دیجیتال نکرد. در بخش حمایت از نوآوری و کارگران آمریکایی وب‌سایت کمپین او، هریس قول داده از رشد بخش هوش مصنوعی و سایر صنایع پیشرفته آینده حمایت کند. با این‌ٰحال، هریس تاکنون در کارزار انتخاباتی خود به طور علنی به ارزهای دیجیتال اشاره نکرده است. این در حالی است که گروه‌های حامی ارزهای دیجیتال با جمع‌آوری صدها میلیون دلار کمک مالی، به بزرگترین گروه ذینفع برای تأثیرگذاری بر انتخابات نوامبر تبدیل شده‌اند. به نظر می‌رسد این هزینه‌های سیاسی عظیم تأثیر خود را بر سیاست ملی گذاشته است، به طوری که حتی کمپین دونالد ترامپ (Donald Trump) نیز اخیراً مواضع حامی ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
decrypt
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

6 دیدگاه
Tames
Tames
۱ هفته قبل

چهار سال تو کاخ ریاست جمهوری هستی هیچ غلطی نکردی،تماما با بایدن ضربه زدن به آمریکا الان میخای بیای کار ناتمام رو تمام کنی کمونیست،،هرگز رییس جمهور آمریکا نخاهی شد،،امریکایی ها نمی‌ذارم یه کمونیست رییس جمهور بشه،،حزب دموکرات هم تک‌تک نیروهای درست دارن ازش خارج میشن سناتورها در کالیفرنیا و پنسیلوانیا دارن خارج میشن از این حزب کثیف،،این حزب دموکرات نیس فرقه دموکرات هست تبدیل شده به فرقه

Tames
Tames
۱ هفته قبل

هریس کمونیست جهان ویران کن

ایرج
ایرج
۱ هفته قبل

اتفاقاً بنظر من این برای رشد بازار ارزهای دیجیتال فعلاً می تونه مفیدتر باشه ، چون توجه بیشتر دولت منجر به قانون گذاری ها و اعمال محدودیت های بیشتر برای این بازار خواهد شد، بخاطر داشته باشیم چیزی که در سالهای گذشته باعث رشدهای شارپی این بازار شده همین عدم توجه دولتها و عدم وجود قانون و مقررات دست و پا گیر برای بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۱ هفته قبل

توقع نداشته باشید مسائل اصلی رو رها کنه در مورد ارزهای دیجیتال صحبت کنه

خدای بیت کوین
خدای بیت کوین
۱ هفته قبل

دموکراتها به طور سنتی مخالف کریپتو بوده اند

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۶ روز قبل

یادت رفته میگن مخالف بازار
ولی بیشترین رشدها زمان بایدن بود نه ترامپ