تحلیلگر مطرح: سولانا پس از اصلاح قیمت، به سقف تاریخی جدید خواهد رسید

تحلیلگر مطرح: سولانا پس از اصلاح قیمت، به سقف تاریخی جدید خواهد رسید

یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده که سولانا (SOL)، رقیب اتریوم (ETH)، ابتدا کاهش قیمت دو رقمی را تجربه خواهد کرد و سپس به سقف تاریخی جدیدی خواهد رسید. این تحلیلگر با نام مستعار Kaleo معتقد است سولانا می‌تواند تا حدود ۸۰ دلار کاهش یابد و سپس از ۲۶۳ دلار فراتر رود. همچنین، او هشدار داده که بیت کوین (BTC) ممکن است تا حدود ۴۲,۵۰۰ دلار کاهش یابد، اما پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر (۱۵ آبان)، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند و در اوایل سال ۲۰۲۵ به بیش از ۸۸,۰۰۰ دلار برسد. این تحلیلگر معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال تا زمان انتخابات در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت و پس از آن رشد خواهد کرد. او همچنین اشاره کرده که بازارهای سهام ممکن است کاهش بیشتری را تجربه کنند که می‌تواند بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر منفی بگذارد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سهراب مرشدی
 مشاهده منبع خبر
dailyhodl
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
علی زارعی
علی زارعی
۱ هفته قبل

اصلا و ابدا به همچین خبر هایی اعتماد نمیکنم،همیشه واسه رفع نقدینگی و بیرون کشیدن پول از دست مردم استفاده میشه و معمولا کسری بودجه با این دروغ ها برطرف میشن