صرافی اوکی‌اکس چندین جفت ارز معاملاتی ارزهای دیجیتال برتر حذف می‌کند

صرافی اوکی‌اکس چندین جفت ارز معاملاتی ارزهای دیجیتال برتر حذف می‌کند

صرافی ارز دیجیتال اوکی‌اکس OKX اعلام کرده است که قصد دارد جفت‌های معاملاتی چندین ارز دیجیتال از جمله کاردانو (ADA)، شیبا اینو (SHIB) و ریپل (XRP) را حذف کند. این تصمیم پس از بررسی عملکرد این جفت‌های معاملاتی توسط صرافی گرفته شده است. اوکی‌اکس در یک پست وبلاگی اعلام کرد که جفت‌ارزهای معاملات نقدی ADA-ETH، XRP-ETH، SHIB-BTC، ADA-BTC و XRP-BTC را حذف خواهد کرد. همچنین برخی جفت‌های معاملاتی مربوط به لایت کوین، پالیگان، چین‌لینک، دوج کوین و پولکادات نیز حذف خواهند شد. این صرافی توضیح داد که این اقدام بخشی از نظارت و بررسی منظم تمام جفت‌های معاملاتی برای حفظ محیط معاملاتی قوی است. اوکی‌اکس از مشتریان خواسته است تا قبل از تاریخ حذف، سفارش‌های مربوط به این جفت‌ها را لغو کنند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
Morteza
Morteza
۱ ماه قبل

یعنی چی ؟

Agha Omid
Agha Omid
۱ ماه قبل

پس تکلیف ماها که چندساله هولدر این ارزها شدیم وتو گرانی‌ها خریدیم واینهمه صبر کردیم چی میشه؟؟برای توکن bondبالای ۱۰۰ملیون تومن سرمایه خوابوندم و الان کلی صرافی حذفش کردن و بعدا نابود میشه و کلی ارز دیگه که از صرافی‌های ایرانی هم حذف شدن